četrtek, 17. marec 2011

Popoldanska jeza

Če je bil včeraj naslov objave jutranje veselje, naj bo danes popoldanska jeza.
Že kar nekaj ustvarjalk je jamralo o kvaliteti fimo mase, o njeni drobljivosti in na drugi strani njeni mehkobi, odvisno katero barvo primeš v roke.
Včeraj popoldan - rumena, rdeča, zelena, roza - za znoret drobljive, roke me danes bolijo od silnega mečkanja. Dodajala sem belo, črno, rjavo , ki so mehke ( premehke) da sem jo nekako spravila skupaj in jo spustila skozi pašta mašino. X- krat... noro...
Danes se od  jeze lotim čiščenja kopalnice in sesanja, fima se izogibam, da se malo ohladim ha ha ha.
Ampak glavnina včerajšnjega popoldneva je bila sestavljena iz ...sestavljanja.
Danes vam pokažem izdelke narejene s pomočjo alkoholnik inkov.





Jutri pa pokažem še ponvice... potem pa... moji prsti si želijo spet malo papirja...

10 komentarjev:

Tanja E. pravi ...

Uau, prav vse ti je zelo uspelo, čudovita igra barv, zelo so mi všeč, LP:)

Šolanje na domu-Waldorf pravi ...

Tudi jeza je za kaj dobra. :))) Krasno si fimala in inkala.

K pravi ...

Meni so strašansko všeč :)

Simona pravi ...

Ja, jeza je zagotovo koristila. Lepo.

Nena pravi ...

ja sori ampak ne vem kaj te je pri tem jezilo? :)
izdelki so fantastični!!!!!!

Mojca pravi ...

haha, dobro si se razkurila :) rezultati so odlični.

Damjana Ž. pravi ...

Tele so pa naravnost čudovite!!! Po barvah sta mi sicer bolj blizu zadnji dve, ampak tudi ostale niso slabe, sploh.
Krasno ti gre tole inkanje :)

mimoza pravi ...

Super si jih sestavila, zelo lepe barve!

MarikaGabez pravi ...

Lahko samo pohvalim izdelke, o tvoji jezi pa veš le ti, ki si jo doživljala. Si pa vztrajala in zmagala.

klementina pravi ...

o to je bla pa zlo produktivna in lepa jeza =)

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca