torek, 8. marec 2011

Rože in pust

Sonček imamo na čisto tapravi dan žena in pustni dan. Maškare so dobro opravile delo, priklicale sonce, zdaj samo še mrzel zrak odženejo nekam stran pa smo na konju.

Pa naj bo danes objava mojih orhidej za vse ženske, vsak dan so lepše in bolj cvetoče

In ko smo ravno pri rožicah, vam povem eno finto okoli božičnih zvezd ( na drugi fotografiji sta dve mini, ena od lani, druga že od predlani). Baje morajo imeti božične zvezde lonček/posodico z vodo zraven sebe. Sem preiskusila in vam povem, da sta res bolj rdeči in bolj cvetoči. Zalivam normalno, lonček z vodo pa je samo postavljen zraven.

En krasen popoldan vam želim!

9 komentarjev:

Suzana pravi ...

Se strinjam s teboj o maškarah, res so se odrezale! Ti pa imaš prekrasno zbirko orhidej. Žal jaz nmam pravega mesta, kjer bi mi takole lepo uspevale. Ko odcvetijo, imam samo bujno listje, cvetov pa ni in ni. Naj te še dolgo razveseljujejo z bujnim cvetenjem.

Nena pravi ...

ob gledanju tehle orhidej sem čist zelena od zavisti :)
božično zvezdo staro 2 leti in zrelo za v smeti sem pa jaz spravila do cvetenja z zalivanjem z vodo iz Flaške

Andreja pravi ...

Ooo kako se bohotijo tvoje orhideje, čudovito izgledajo!
Ja, se že imate rade :-))

Čarobna hišica pravi ...

Prekrasne orhideje ... sem pa opazila, da si jim privoščila krasno domovanje ... imajo nadstandardno širino police, kar jim očitno zelo godi ... pa hvala za nasvet glede božične zvezde ... sem prvič slišala zanj in ga naslednje leto zagotovo preizkusim ...

mimoza pravi ...

Ooooo, kako krasne rožice! Sonce, rožice,...pomlad definitivno prihaja...jupi!!!

Creatissimo pravi ...

Ob pogledu na tvoje cvetke lahko zatrdim, da pomlad je tu ;). Tale nasvet za božično zvezdo bo pa treba preizkusit. Vsaj za eno osebo vem, da ji bo to všeč.
Uživaj!

vesna pravi ...

Lep pogled na cvetoče orhideje, moje zaradi pomanjkanja svetlobe žal samo vegetatirajo.
Bolj kot ti bomo zavistne bolj ti bodo cvetele.
Uživajmo na vrtu saj ta teden prihaja poooomlad.

Vladuška pravi ...

Krasne orhideje imaš in verjamem, da je pri vas že pogled na okno krasen, kaj šele skozi :))

Simona pravi ...

Kakšne orhideje? Kapo dol in globok priklon.

Čestitka ob rojstvu

  Fantek je Spi na češnjevih cvetovih ...voščilo iz nove skladbe Zaklad... ... in naj srečna zvezda sije nanj... Galerija meseca aprila Najl...