torek, 5. april 2011

Pomlad

... v našem domu.
Vsako leto me je čas povozil - z velikonočno dekoracijo. Spomnila sme se par dni pred veliko nočjo in potem kmalu pospravila. Tokrat pa smo jajčka ( nekaj kupljenih, nekaj še iz otroških vrtčevskih časov) obesili že prej, naredila sem pomladni venček za na vrata in sama sebi obljubila, da jih naredim tudi  za poletje in jesen, ko bo čas za to. Zimsko/adventni je pa tako ali tako vsako leto.

V predsobi imamo takšno "šavje" ( besede mojega moža), ampak ni še čisto izgubljen, saj je  včeraj prijazno kupil nekaj novih lesenih okraskov ( zajcev in rožic) in me prijetno presenetil
...in venček na vratih


In naš mali raziskovalec, ki je zmožen ure in ure opazovati mravlje in to že čisto od malih nog...


Še kakšen dan počakam, da se odprejo vsi popki rastlinic na mojem skalnjaku pa vam pokažem tudi to. Juhej za pomlad!

10 komentarjev:

Suzana pravi ...

Luštno "šavje" imaš. To besedo večkrat slišim tudi od mojega. Lepo, da si pohitela z velionočno dekoracijo in se zaobljubila pripraviti venček za vsak letni čas. Tale pomladni je prav lepih barv!
Mali raziskovalec pa očitno zelo uživa!

Mojca pravi ...

lepo si pocartala vaš domek, živahno in polno pomladi :)
šavje? haha, pri vas tudi? :)

Tanja E. pravi ...

Tudi meni se običajno tako časovno izteče velikonočno "šavje". Krasno pristaja v kotiček hiše istih barv. In odlična fotka opazovalca mravelj!! LP:)

Nena pravi ...

super dekoracija....jaz imam tako "šavje" all season-pirhe, babuške, nl zvezdice :)
da ej pa tale tvoj možek čist ok dečko pa itak vemo ;) pa ne mu povedat da mu ne bo perje pognalo

MarikaGabez pravi ...

Ja ... JUHUHU za pomlad!!!!
Jaz sem jo že nujno potrebovala in ti si jo v vaš dom čudovito pričarala. O velikonočni dekoraciji pa trenutno še ne razmišljam.

PS. pri nas je poleg "šavje" v uporabi še beseda "plevel".

Andreja pravi ...

O si pa pohitela, lepo, lepo!
Ja res, juhej za pomlad :-))

Maja pravi ...

Sedaj imam pa jaz slabo vest, ker se nisem še čisto nič lotila... Tvoj domek pa je prekrasen, topel, res pomladen :)

Simona pravi ...

Juhejjjj - se ti pridružujem. Venček je krasen, dekoracija pa lepa.
Mali mravljinčasti opazovalec pa prisrčen.
Komaj čakam fotke skalnjaka.

Anonimni pravi ...

Ti si se već pripremila za Uskrs, jako ti je lijepa dekoracija, bravo!
Sunčani pozdrav s mora:)

mimoza pravi ...

Ti pa si bila pridna, krasna dekoracija! Mali raziskovalci pa so itak zakon!!!

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca