torek, 24. maj 2011

Obhajilo

Pred časom sem brskala po mojih mapah, kjer imam shranjene vzorce in naletela na tale motiv keliha in hostije. Seveda sem ga morala kar "napikati" in en večer pri gledanju TV tudi zašiti. Žal mi je, da sem uporabila temno modro podlago. Pretemna je in  zdi se mi, da motiv ne pride lepo do izraza. Da ne govorim o fotografiranju, ki je sploh nemogoče :-)
Kakorkoli nalepila sem na osnovo, ki je razdeljena na tri dele. Našla sem jo med silnim pospravljanjem raznoraznih papirjev v škatli za "odpadne papirje". Malo sem samo popravila reze, posenčila robove.



Seveda sta en ali dva brizga "glimer mista" obvezna...


Dodan "žepek" za denar ali darilni bon


Še črno-bela verzija fotografije...


5 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Bolj intenziven barve je težko poslikati. Motiv keliha pa je simpatičen. Verjamem, da te je kar prijelo, da si ga sprobala.

Čarobna hišica pravi ...

Tale pikan kelih in hostija sta ti zelo dobro uspela ... in na fotografiji se ne opazi, da bi bila vidnost napikanega kaj manjša zaradi modrega papirja ... mogoče se v živo to bolj pozna ...

Simona pravi ...

Pridna, da si tako hitro napikala.

Nena pravi ...

kapo dol punca!

Tina pravi ...

Supe je izpadlo. Meni pa se ne zdi, da moder papir pokvari...prav super je.

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca