ponedeljek, 27. junij 2011

Darila za učiteljice 2

Evo pa smo zakorakali v počitnice, eni manj , drugi bolj uspešno :-) Sonček je razveselil vse počitnikarje, pa tudi vse ostale, sonca se res ne branimo, da nam energijo, zagon za nove podvige... vsaj meni.

Pokažem še darilo za dve učiteljici, ki sta delili znanje med drugošolce. Naredila sem zelo podobni darilci, le barvno kombinacijo sem izbrala različno. S temi knjiga - škatlo je kar nekaj dela, a meni so strašno všeč, še posebej takole skombinirani z barvnim in enobarvnim papirjem.





Ogrlice narejene s pomočjo "inkov" in alkohola. Več fotografij pa sem dodala v album.


8 komentarjev:

Anonimni pravi ...

zelo lepa ambalaža, sploh pa tisto, kar je notri :)

Andreja pravi ...

Zelo zelo lepo in pozorno :-))

Anonimni pravi ...

Prekrasno draga Hali, sve pohvale!
Pusa

Nena pravi ...

tud jaz bi bila tršica tvojih otrok :)

Maja pravi ...

Lepa darila si naredila!!

Simona pravi ...

Res lepa darila so nastala in verjamem, da so jih bile učiteljice vesele.

Vladuška pravi ...

Res zelo pozorno. Vsekakor si zelo razveselila učiteljici.

Creatissimo pravi ...

Lepi darili in še lepša pozornost do učiteljic. Tak trud imamo vsi radi.
Lepo poletje ti želim!

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca