torek, 12. julij 2011

Bučke, Robertine bučke

Roberta je  prijazno opisala postopek izdelave  simpatičnih bučk in kar je meni najvažnejše ( jaz moarm vse videti) tudi fotografirala je cel postopek, vse lično zapakirala v dokument, uporabniki samo stisnemo natisni, nabavimo fimo in akcija.

Te so moje prve... najprej so nastali uhančki ... po 10 letih sem poskusila, če mi še gredo skozi luknje ( prej sem po moje 25 let imela v ušesih ta modni dodatek) in ne boste verjeli, so šli in bodo zelo uporabni v tej jeans barvi


Potem sem iz modrih ostanko nadaljevala z igro...


Delčki so postali ogrlica




Se sprašujete, kaj delam ob jutrih? Vadim: valjam, delam kroglice, sestavljam bučke, pečem... saj veste vaja dela mojstra.
Vadila bom lahko tudi na vrtu, včerajšnja toča mi je lepo oklestila pridelek; boj z bramorji sem pred časom dobila, začelo se je lepo bohotiti vse, kar je bilo posajeno, ampak proti naravi je pa človek nemočen... žal mi je za vse tiste, ki jim pridelovanje vrtnin pomeni vir dohodka, ker je od pridelka ostalo bore malo...


"Zasneženi" bazen

10 komentarjev:

HRANDICA pravi ...

Ne morem verjet, da je pri vas tako "snežilo". nekaj kilometrov višje pa je bila le manjša nevihta, potem pa navaden dež celo noč.
Lepe bučke ustvarjaš. do jeseni bodo lih spremenile barvo :)

Simona pravi ...

Joj, takšno točo ste imeli. To pa ni fajn. Bučke ti gredo pa odlično od rok.

Nena pravi ...

super bučke!!!
kar se pa toče tiče sem pa brez besed. v Lj jo sicer (še) ni bilo

Jana pravi ...

Lepo si nasadila te bučke in prav lepo so ti uspele. :)


Toča, bramorji - :( :( :(

MarikaGabez pravi ...

Bučke ti čudovito "uspevajo". In tale sneženi bazen, HUH!!!

Vladuška pravi ...

Tole res zgleda kot pozimi, prava groza.

Bučke pa so ti krasno uspele in se lepo bohotijo na verižici.

Alenka pravi ...

Čudovite bučke!
Zelo mi je žal zaradi toče in uničenja!:(

Anonimni pravi ...

Je kakšna možnost, da dobim navodila, kako se te bučke izdela - link katerega ste zgoraj napisali žal ni več aktiven,
Hvala!

Hali pravi ...

Lahko pošljem na mail, če ga napišeš...

Anonimni pravi ...

V naprej se vam lepo zahvaljujem :))- tukaj je moj mail: romanape@gmail.com

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca