sreda, 31. avgust 2011

Vse ali nič

Čestitka za gospodiča, ki rad tvega, vse bi dal za košček pizze in kozarec piva :-)

Na vrhu skale stoji deček in razmišlja, ali bi skočil, da pride do...

... da okusi slastno mrzlo peno piva


... in napis... vse naj naj ( za rojstni dan)



... če spodnji oblaček malce obrneš pa napis "VSE ALI NIČ"



Kot sem rekla jaz...vse ali nič in pri Roberti v komentar napisala koliko ogrlic je na fotografiji. Preizkusite se v štetju tudi vi, časa je še kar nekaj...do 9. septembra, mogoče bomo (boste) imeli srečo!

V prejšnji objavi sem vas spraševala za ime ogrlice...hvala vsem za predloge.
 Andreja je zadela tisto, kar sem imela v mislih...zemlja, vesolje, lava...na to so me spominjale barve. Zato sem se odločila, da izdelam zate, Andreja iz Mavrične ustvarjalnice eno ogrlico  po tvoji izbiri - oblika, kombinacija barv... sporoči na mail hali72@gmail.com in jaz se z veseljem poigram spet malo z barvami, prelivanjem ...

6 komentarjev:

MarikaGabez pravi ...

Kako si dobro tole izpeljala s tem napisom. Super.
Temule fantiču res ni hudega v življenju.

Ps: jaz bi tud sedajle tisto kot on.

Nena pravi ...

spet super izdelek

Anonimni pravi ...

Ma super je i jako vesela, baš za jednog veselog planinara!:)

Kiss:)

McCrafty /Klavdija pravi ...

Dobra tematska čestitka, zelo všečno :)

Andreja pravi ...

Krasno si vse skupaj skombinirala,
zelo je lepa :-))

Andreja pravi ...

Juhej sem vesela. Naročilce sem že oddala! Hvala!!!☺

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca