petek, 7. oktober 2011

Rezultat žreba

Hitro je minil čas, ki je bil namenjen temu, da oddate komentarje in si prislužite nagrado/izdelek po vaši izbiri. Štirinajst komentarjev se je v tem času nabralo in srečna izžrebanka je


MARIKA

Napisala je:
oooo .... že 100tka. Pridna in vedno ustvarjalna. Zelo lepa kazala.

Marika napiši prosim kaj si želiš za darilce...na hali@gmail.com.

Hvala vsem za sodelovanje, sem vesela odziva in mislim, da bo  kmalu spet čas, da vas zopet razveselim s kakšno malenkostjo.

Pa naj današnjo objavo popestrim z eno, energije polno, čestitko za rojstni dan. Mislim, da je kot naročena za današnji deževno - oblačen dan!

Privoščite si maksimalno prijeten vikend, naj bo lep, prijazen, poln drobnih presenečenj.

5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Baš je prekrasna, volim tu boju! Moram pohvaliti novi izgled bloga, pravo je osvježenje, super!


Pusa i lijep vikend:)

MarikaGabez pravi ...

Oooo ... tra la la , hop sa sa. Jaz bom pa nekaj dobila!
Ampak Hali jaz se res ne morem odločiti kaj naj bi to bilo, tako da bom končno izbiro prepustila tebi in bom vesela česarkoli.

Nina Galerija pravi ...

Čudovita čestitka! tako sončna, topla!!! da popestri ta deževni dan.

Nena pravi ...

najprej Mariki iskrene čestitke.
tale voščilnica je pa kot nalašč za ta mrzel in deževen petek....oh pa še včeraj sem čofotala v morju :(

HRANDICA pravi ...

Tudi meni je všeč prenova. Popestri. Barve na voščilnice so pa zelo energijske, rožice v notranjosti so prav cart. Samo ne vem, kako sem zfrešila tole obdarovanje. Hm!?

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca