sreda, 19. oktober 2011

Torta

Nisem vam še pokazala vikend projekta - izdelava torte in to ne samo ene, za prvi rojstni dan nečakinje Mojce.
Ker so imeli dva praznovanje ( žlahta 1 in žlahta 2), se spodobi da sta tudi dve torti, ne?
Ker ke Mojca še mičkena gospodična, ki še nima želja po obliki ali sliki na torti, je motiv izbrala njena mamica. Verjamem, da se bova drugo leto že sami zmenili, kakšna bo :-)
Tako smo jedli srček tortico s Tweety in borovničevim, jogurtovim nadevom


In višnjevo za drugo, malo večje sorodstvo

Se vidi, da sem malo iz vaje, napis je amaterski ha ha ha.
Slike sprintane na jedilno folijo ( ali kako se reče), rožice so iz marcipana, ostalo pa klasika, sadje, smetana.

In še ena čestitka, ki sem jo zadnjič pozabila pokazat... izdelana je bila za eno gospo, ki ima trgovino za male živali. Ko sem jo  predala naročnici, sem ugotovila, da naročilo ni bilo za to Vero...ampak za eno drugo. Ampak ni bilo panike, ker ima tudi druga Vera doma mini ZOO in tri sinove, ki ji zmeraj pripravijo kakšno presenečenje v tej smeri.

Zaprta:
In prostor za napis...

6 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Uz to što divno radiš čestitke i torte ti idu od ruke, famozno Hali!!!

Pusa.

Andreja pravi ...

Obe sta videti slastni in verjamem da ste ju hitro pospravili☺

Nena pravi ...

o njami....da sta pa bili dobri pa ne dvomim ker izpod tvojih rok je vedno za prste lizat
voščilnica je pa tudi lepa

Maja pravi ...

Važno, da je notri slastna!! Zgleda že tako!

valentina pravi ...

uf,kolk enih dobrot se dogaja tule ;).
Nobene se nebi branila :).


lp

Vladuška pravi ...

Kar dve torti za prvi rojstni dan, jaz sem srečnica če jo sploh dobim, pa sem toliko večja :))) Verjamem, da sta bili torti odčilni.

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca