nedelja, 13. november 2011

Album 2

Saj sem že v prejšnji objavi omenjala, da je bil teden albumov in danes je 13. november... Trinajst velja za nesrečno številko ( kakor za koga verjetno), ampak to pred 40 leti ni bila ovira za moja starša, da ne bi stopila pred oltar in rekla DA :-)

Izdelala sem čestitko, v kateri se skriva bon za en mini oddih in razvajanje - romantika pač

In izdelala  sem album. Sestra je imela nalogo izbora fotografij iz škatle pri starših (seveda na skrivaj), jaz sem dodala še nekaj novejših... zadnjo stran sem pustila prazno z namenom, da se enkrat družina fotografira skupaj ( z vnuki, zeti) in dodam potem še to.




Nekaj strani notranjosti... razdeljena v sklope, kjer sta na fotografijah samo onadva, pa z vnuki, pa z mano in sestro.
Za konec še misel ( vir: internet)...

Ko sta dva človeka v srcu eno,
sta močnejša od železa ali broma.
In ko se razumeta globoko na dnu svojih src,
so njune besede sladke in močne kot vonj orhidej.



3 komentarji:

Vladuška pravi ...

40 let skupnega življenja ni kar tako in mislim, da so albumi ob takih obletnicah vedno zelo dobrodošla zadeva. Tako se naredi nek rezime, pa še vidi se kdo vse je prihajal v družino, od tistih priženjenih do vseh otrok, ki se rodijo. Lepo.

Tina pravi ...

Krasna pozornost, ki je bosta zagotovo zelo vesela. Zelo lepo si jima naredila.

Katarina pravi ...

Ful lepo narejeno. Jaz zaenkrat samo spremljam druge pri ustvarjanju albumov - morda se pa vendarle opogumim in se lotim izdelave svojega :-)

16/2024

                                                  Pa sem spet malo pobrskala po papirjih in našla nekaj starinskega :-)                     ...