četrtek, 22. december 2011

Recikliram

Še nekaj pločevinastih škatel je na zalogi. Ene sem oblekla  v papir, tiste pokažem drugič ( sem pomagala božičku pri pakiranju drobnih darilc, ne), dve sem pobarvala. Najprej s čokoladno rjavo, lak za razpoke in potem čez belo barvo.






Napolnila jih bom z domačimi piškoti, dodala še modelček za piškote in voščilo.
In za konec vam pokažem še enega luštnega angelčka, ki ga je včeraj sestavila Tinkara. Ideja je iz Prostočasnika, zamašek pa od šampanjca, tak malo bolj čokat :-)


A ni lušten? Nikar ne mečite stran zamaškov, se dajo res krasno reciklirati :-)

8 komentarjev:

Ika Verunica pravi ...

Super reciklaža, kutije su prekrasne!!!!
Pozdrav.

Anonimni pravi ...

Prekrasni, prekrasni radovi!
Ugodni i sretni blagdani!
Lijep pozdrav!:)

HRANDICA pravi ...

Lepo si se lotila škatel.
Angelčkov pa nikoli ni preveč. Vak mora imeti najmanj enega :)
Lepe pranike ti želim.

Simona pravi ...

Res so ti škatle super uspele. Prelepe so. Ko pa bodo polne bodo pa še njamsi.

Vladuška pravi ...

A ti si tudi Božičku pomagal? Ja, se vidi, da ima res veliko daril za naredit, da potrebuje veliko pomočnikov :))))) Angelčki so vedno dobrodošli.

Nena pravi ...

pridno ti recikliraš tele škatle...a jih še kaj rabiš ;)

MarikaGabez pravi ...

Lepe so te reciklirane škatlice in vsakič znova jih občudujem.

Blond pravi ...

Krasne škatlice. Tudi jaz sem letos podarjala reciklirane kovinske škatle, ampak obdelane samo s servietno tehniko. Te tvoje so res krasne. Jaz še nisem delala s pokajočim lakom, mi je pa zelo všeč.

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca