torek, 14. februar 2012

Valentinovo


Saj veste drobne pozornosti so tiste, ki štejejo. Ne gužvanje po trgovinah, stanje v cvetličarni, da kupiš vrtnico s ceno kot da je zlata. Objem, nasmešek, usluga, poljubček, majhen srček, ki ste ga izrezali iz kartona in nanj napisali preprosto »Rad te imam!«

Ti so pričakali moje danes zjutraj… še vroče sem iz ustvarjalnice odnesla v sobe J



Srčki so samo zataknjeni ( dva srčka sem zlepila, ampak ne cela spodnjo stran sem pustila nezlepljeno, da se lahko zatakne) in se lahko uporabijo tudi kot kazalo za knjigo.

In tale risbica mi danes greje srček…




Preživite dan po svoje, Valentin gor ali dol, naredite kaj  zase, privoščite si pol ure ob dobri kavi, čaju  z najljubšo revijo, knjigo ali klepetu.

In ne pozabite pustiti komentarja pod včerajšnjo objavo, časa imate še danes do polnoči...

11 komentarjev:

moi pravi ...

O, kako luškane sladke paketke si jim pripravila ;)

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

mmm, takega prebujanja se tudi jaz ne bi branila ;)
krasno!! srčkasto!!
in kot praviš Valentin gor al' dol, naj nam bo vsem luštno. torej v imenu ljubezni...♥

Alenka pravi ...

Čudovita darilca!

Tanja E. pravi ...

Zelo prisrčna darilca si naredila, krasna ideja srčka, LP:)

Vladuška pravi ...

Vsekakor si danes privoščim malo časa tudi zase. Lepo presenečneja si pripravila in tudi ti dobila eno čudovito.

Metuljčica pravi ...

Saj pravim, kdor daje iz srca, tudi prejme. Čudovito si presenetila.

Simona pravi ...

Iz srca - do srca. Srček pa verjamem, da te greje.

Andreja pravi ...

Zelo lepo in prisrčno :-))

Maja pravi ...

Čudovita darilca si jim pripravila!

Tina pravi ...

Kako lepo si jim pripravila. Pa risbica je krasna.

HRANDICA pravi ...

Čudovito, mi se kar solza utrne ob takih risbicah.♥

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca