petek, 6. april 2012

Nakit

Ne vem več, kako bi poimenovala tele moje objave, v katerih pokažem , kaj nastaja predvsem ob jutrih v moji ustvarjalnici. Nisem bila disciplinirana, da bi dajala številke zraven, pa naj bo kar brez Nakit in pika :-)

Rada imam izzive, ko mi punce rečejo...kaj v roza in rjavi naredi...ali pa kombinacija bakrene, rjave oranžne. Nisem rada preveč omejena, nerada delam po navodilu...točno takšno bi imela. Zato zmeraj naredim ene par primerkov, da tudi prejemnice preveč ne omejim in se imajo možnost odločati. In seveda se ne splača pečice, pa čeprav je mini , greti za samo en obesek...Se že splača napolniti pekač, a ne?

Nekaj jih bo šlo za pozornosti ob prihajajočem prazniku...


Različna barvna kombinacija, ista teksturna plošča Lise Pavelka



Tale kombinacija je v živo res enkratna!


6 komentarjev:

Tanja E. pravi ...

Čudoviti so in tisti oranžno-bakreni so res enkratni, taki zemeljski, ožarjeni s svetlobo zahajajočega sonca..., LP:)

Vladuška pravi ...

Tudi meni je zelo všeč ta zadnja barvna kombinacija, res so taki zemeljski.

Simona pravi ...

Oranžno rjavi - prekrasni. Pa tudi ostali so lepi.

Andreja pravi ...

Rjava z oranžnimi krogi je mega!!! Takoj bi ji ponudila svpj vrat☺

Mojca pravi ...

Tudi jaz glasujem za četrto, z oranžnimi krogi... Vse so lepe, ampak ob tej sem pa očala in očke nalimala na enkran :)

Janja pravi ...

Kako dobra in lepa je zadnja kombinacija. Lp

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca