petek, 21. september 2012

Čestitka - lonček za rože

Pred časom sem eno takšno ( ali dve, kdo bi vedel)  že naredila.
Ampak tale, rdeča z velikimi rožami mi je res všeč in težko sem jo dala iz rok. Se to tudi vam dogaja?



Mislim, da bo kmalu nastala še kakšna, samo mere še naštudiram ( malo bolj temeljito), da bodo pasale v kuverte :-)
Sončkast pozdrav!

8 komentarjev:

oldpunca pravi ...

Hali, a ti sploh kdaj spiš? :-D Spet ena čudovita čestitka toplih barv.

Nena pravi ...

tele voščilnice so tudi meni TOP

Andreja pravi ...

Super si jo naredila; zelo je lepa :-))

Vladuška pravi ...

Ja, tu in tam se mi res zgodi, da bi kak izdelek najraje obdržala kar doma, ker naslednji taki ni več isti. Res si krasno skombinirala barve. Lepo je.

Tina pravi ...

Ja, ja...verjetno se to občasno dogaja vsaki ustvarjalki... Je pa tudi meni tvoj veseli lonček zelo všeč.

vesna pravi ...

vedno pripravljena na nove izzive

Simona pravi ...

Res je preleepa in tudi meni se to dogaja, ja.

katarina pravi ...

Na splošno so mi lončnice zelo všeč in nič ni drugače, ko občudujem tvojo rdeče rumeno kombinacijo. Super je!

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca