nedelja, 16. september 2012

Prenovljeni beležki

Že nekaj časa sem imela namen malce polepšati beležke, ki jih ni nikoli preveč. Otroci jih potrebujejo v šoli, včasih jih uporabimo za recepte, zame so primerne, ker tako pozabljam stvari :-)

Polepšala sem zaenkrat dve, meni sta všeč :-)

Roza lepotička


... in zelena, ki mi je zadnje čase res pri srcu :-)


Malo sem okrasila tudi notranjost in dodala  mhmhm kako bi temu rekli, kazalko? Mini ščipalko z rožico, kar tako za okras!

Škoda, da nisem slikala beležke pred preobrazbo....pa drugič :-)

3 komentarji:

valentina pravi ...

Luštne preobrazbe :).

Tudi mene še čakajo na polici.



lp

katarina pravi ...

Zdaj ju je kar škoda za v šolo...., vendar naj vseeno dobro služita svojemu namenu!

HRANDICA pravi ...

Dobra pogruntavščina s kazalko :)). Lepe beležke.

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca