torek, 22. januar 2013

Skutin kolač z limono

Radi imamo sladice s skuto: zavitek, pita, torte takšne in drugačne, skutina potica. V nedeljo pa mi je pod prste prišel tale recept, kjer gre v skuto še limonin sok. Mhmhm zanimiv okus...

TESTO:
250 g moke
125 g masla
ščep soli, 40 g sladkorja
1 rumenjak

Iz sestavin zgnetemo testo, zavijemo v folijo in damo v hladilnik (jaz sem dodala še malo mleka, saj se moka ni hotela sprijeti).

NADEV:
2 limoni
2 jajci
500 g skute
250 g kisle smetane
100 g sladkorja
vanilin sladkor
50 g jedilnega škroba

Rumenjake stepemo posebej, beljake posebej. Skuto zmešamo s sladkorjem, sokom limon, kislo smetano in rumenjakoma. Narahlo dodamo stepen sneg in jedilni škrob. Testo razvaljamo položimo v tortni model ( jaz ne valjam, samo s prsti lepo razporedim testo po pekaču, obložim tudi rob), prelijemo z nadevom in pečemo cca 50-60 min na 170 stopinjah.



V receptu piše, da se ponudi s stepeno smetano...no jaz je nisem imela, naslednjič pa mogoče dodam še kakšen vroč preliv - sadni, ko sladico serviram.

Meglen pozdrav, čakam palčka Smuka...se ga spomnite?

Tukaj je zgodbica kako je rešil potopljeni mesec ;-)

4 komentarji:

katarina pravi ...

Mislim, da bi tale kolač zdajle pasal k moji jutranji kavi;)

Klara pravi ...

Mmmmm...tole pa mora dišati po limonci. Nič ne bi imela proti enemu koščku... :))

Nena pravi ...

o njami

Simona pravi ...

Ja hvala za palčka Smuka, ga grem kar zdajle pogledat. Ena mojih najljubših risank.

Čestitka za dvoletnika

Za dvoletnega Naceta in njegov drugi rojstni dan. Traktor pa obvezno na čestitki :-) Galerija meseca aprila Najlepši par.