nedelja, 13. januar 2013

Valoviti šali

Saj veste kako gre, ko nekje vidiš eno lepo stvar in jo moraš, moraš imeti. Če je po vrhu tega to še volna, ki je bila moj prvi ustvarjalni material s katerim sem se zabavala še v svojih srednješolskih časi, se enostavno morala poskusiti.
Izdelala sem jih pet. Sivo - črn in v rjavih odtenkih sta odšla od doma še vroča, ciklamen  in črn z barvastimi kroglicam je ostal doma in en  je odpotoval k prijateljici. In zdaj sem v lovu za novo volno, novimi barvami, ker je tako prijetno sedeti , plesti, srkati čaj in klepetati :-)

Črn, delan na sedem zank, res bogat...


Tudi tale je delan na sedem zank...


11 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Se te kar predstavljam kako sediš, pleteš, srkaš čaj in uživaš ob tem. :) Prav fina sta in krasno dopolnilo k oblačilom.

Alenka pravi ...

Čudovita šala!
Ampak malo računam, razmišljam, pa mi ne znese!!! Kdaj ti to vse uspe???? Kako????

Simona pravi ...

Res super so tile valoviti šali. sama sem enega dobila v dar in super ga je nositi.

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

ma nemogoče, da ima tvoj dan samo 24 ur, ko pa toliko stvari uspeš narediti!!!!!!zagledala volno in kar 5 šalov je nastalo. nemogoče!!
noja, tebi pač uspeva. te tehnike očitno jaz ne znam, čeprav se je moje ustvarjanje tudi začelo s pletilkami.sta pa zelo zanimiva.imaš kakšen link tza take šale?
hvala

Tiara pravi ...

Lepi, mehki in bogato narejeni. Verjamem, da je super občutek, ko si ga zaviješ okoli vratu. Uživaj še naprej ob prepletanju.

Hali pravi ...

Natali, tule je ena povezava
http://www.youtube.com/watch?v=gn3UZrcX3ok
Drugače pa gre tole prepletanje dokaj hitro, tako d ajih ni problem narediti 5 - vsak večer enega, recimo :-)

Maja pravi ...

Hudi, res!!

HRANDICA pravi ...

V ŽIVO SO ŠE BOLJ HUDI :). PRIDNA MAMA.

moi pravi ...

Krasna sta.

Maja pravi ...

Super so! Imam pa tudi jaz rada pletenje točno iz istega razloga, res paše, posebno pozimi. ;)

Nena pravi ...

o kako si pridna jaz pa mojega še nisem dokočala ;)

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca