sobota, 14. september 2013

Čestitka za Abrahama

... včeraj ženska, danes moška. Izdelana že prejšnji teden in to od danes na jutri. Kolesarstvo, ribičija - to so hobiji, sem dobila naročilo. Pa žepek za denar...

Malo sem napela možgane in nastala je čestitka v rjavi barvi, s kolesom in v notranjosti žepka na obeh straneh.




Preživite prekrasno soboto, jaz jo bom v družbi prijateljic.Družile se bomo v naravi, sadile rožice in klepetale.Več o tem pa v jutrišnji objavi :-)

8 komentarjev:

Renata pravi ...

Za moške je težko, če ni nobenega namiga. Lepo si jo izdela.

Renata pravi ...

Lepo si jo izdelala,sem mislila napisat. Mi računalnik nekaj nagaja, pa je prehitro šlo.
lp.

Simona pravi ...

Res je lepa. Uživaj soboto.

Biljana pravi ...

Odlična! Dobro izkoristite lep dan:)

Ustvarjalne sanje pravi ...

lepa je

oldpunca pravi ...

Dobro si napela možgančke :-) Super je izpadlo.

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Uu, čudovito izgleda, odlično si jo ustvarila!

Anonimni pravi ...

Predobra.
Lp, Sonja.
www.paperbox.com.hr

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca