petek, 20. december 2013

Sove

... na broškah. Delala že lani in zdaj se poskusila, če mi še gredo od rok...



Katere so vam ljubše... malo lesketajoče ali bolj naravne? :-)
Jutri z mano na sejmu v Celju pred Osrednjo knjižnico Celje od 9. do 13. ure. Pridite čarobno bo...

In potem v nedeljo pridem v Ljubljano, na Pogačarjevem trgu me najdete od 10. - 15. ure. Pocukajte me za rokav, da se s kom tudi v živo spoznam!

9 komentarjev:

moi pravi ...

o, so tudi tebe obiskale sove :)
Lušne so, še posebno naravne.

Simona pravi ...

Lepotičke so.

oldpunca pravi ...

Sovice so tako lepe, da so v obeh kombinacijah najlepše :-)

Helena pravi ...

Ooo, seveda ti še grejo. Krasne so!

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Prav cartkane so. čao

Martina pravi ...

Obje kombinacije su super.
Lp, i sve dobro ti želim za Božić i Novu godinu.
Martina

Hiška iz papirja pravi ...

Sovice so zakon, obe verziji sta mi všeč :) Lp, Maja

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Zelo lepe sovice! Tudi meni sta všeč obe varianti :)

Vladuška pravi ...

Okroglolicne sovice, simpaticne so :)

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca