sobota, 25. januar 2014

Prvi sneg in nočna potica

Pa smo ga dočakali.. prvi sneg. Naj bo kakšna fotka, blog je res fajn zadeva, če si pridem in objavljaš, ker lahko zmeraj pogledaš, kaj se je dogajalo in kdaj. Velja predvsem zame, ki takoooo noro pozabljam stvari :-)


In ko sva z Andražem odkidala precejšnjo količino zapadlega snega, sem se lotila nočne potice. Recept je iz kulinarike. Ena vrsta orehove, druga skutine. Moram rečt, da sme jo pekla drugič in res zmeraj rata :-)

Takole je bilo včeraj...


... in danes že pečena...


In še ena čestitka...namesto snežink metulji. Ne morem se odločiti, ali mi je všeč ali ne :-)

 Mi nekaj manjka :-)

Uživajte v snežnih radostih :-)

12 komentarjev:

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Zanimivo tole s potico. Če ti praviš, da zmeraj rata, bomo pa poizkusili. Voščilnica je pa lušna, meni je všeč, ti pa še razmišljaj ali ti je ali ne. Slike so pa čudovite, meni je žal, da nisem slikala zjutraj, ko je tako sijalo sonce, da se je sneg bleščal, kot bi bil posut z drobnimi dijamanti. Res prava lepa zima. čao

Simona pravi ...

Ne Hali, po moje ji nič ne manjka.

oldpunca pravi ...

Ne, nič ji ne manjka. Zelo lepa je. Pa zimska idila tudi :-) Potice se pa verjetno še lep čas ne bom lotila. Lahko se pa povabim na pokušino :-))

Unknown pravi ...

Čudovite slikce zimske idile,potica mmmmm,lepa voščilnica.

moi pravi ...

Lepo je tako pogledati zasneženo pokrajino, kidat a ni tako fajn ;)
Super za potico, ki zmeraj rata.
Čestitka pa je lušna, nič ji ne manjka.

Keti's Projects pravi ...

Lepa snežna idila. Tudi pri nas je bilo podobno, čeprav nisem ravno ljubiteljica snega.

Voščilnica je čudovita in jaz ne bi nič dodajala...ampak te pa razumem, kako je, ko ti nekaj manjka in nisi povsem zadovoljen ustvarjenim, kljub temu, da vsi pravijo, da je lepa.

Pozdravček, Keti

vilinke pravi ...

Kot strastna ljubiteljica metuljev, ti povem da je čudovita in ji nič ne manjka!!! Čudovite slike, tudi pri nas je prav idilično ;) Hvala za recept ;)
Lp, Vilinke

Ne-Ja pravi ...

Super fotke! Ne vem zakaj bi kaj manjkalo voščilnici - je ravno prav vsega. Te pa razumem, ker če avtroju nekaj fali, potem fali :).

papa
Jerneja

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Voščilnica me je očarala
tako je lepa.
Koščka potice pa se ne bi branila
lp Tamara

Klara pravi ...

Kaj bi dala za malo snega. No, res da so ga napovedali tudi na obali ampak verjetno samo za vzorec. Tudi potice se ne bi branila. Čestitka pa je zelo lepa. :))

Danica pravi ...

Jaz na tvojem mestu sploh ne bi premišljevala, ker je čestitka PREČUDOVITA!
To pravljično idilo pa si super ujela v objektiv.Me veseli, da ti potička vedno usp...moja je običajno polna zračnih mehurčkov:)
Lp Danica

Unknown pravi ...

Mi je lepa nč ji ne manjka:) manj je več so rekli včasih:)...potica je pa špica:)

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca