ponedeljek, 16. junij 2014

Kuverte za zaključek šolskega leta

Devetošolci so zaključili. Nas čaka to drugo leto, pri hiši bomo imeli maturanta in devetošolko. Kar globoko požrem slino, kdaj je minil ta čas??? Pa saj je povsod isto, a ne? Še tako dobro se spomnim mojega prvega dneva študija in drugega jutra, ko sem se zbudila v študentu, šla do telefonske govorilnice, poklicala mamo in se zjokala :-)

Ampak do takrat je še celo leto in še malo zraven, ko bo nastarejši ptiček malce za probo odletel od doma, danes vam pa pokažem tri čestitke - kuverte, ki so nastale za 2 učiteljici in enega učitelja :-)

Pa naj bo prva za učitelja, ki je nor na tenis, zato tenis žogice izrezane iz rumenega filca :-)



Sončnice...

Noter pa tridelna zloženka za podpise in bon...


In sveže pomladno zelena - modra.



Ja res je, zadnje dni sem zelo delovna na področju daril za zaključke ;-)

11 komentarjev:

Mojca pravi ...

res so lepe! čas pa gre zeloooo hitro naprej ja, se strinjam . lp

vilinke pravi ...

Obožujem tvoje kuvertice, tako so dodelane ;)kam le čas beži, kam se mu mudi,... Lepo pa je videti, kaj se je v vsem tem času spremenilo,..

Adrijana Knez pravi ...

Wwwwwaaauuuu kak so lepe. Kar vse tri so mi všeč in čudovite barve si izbrala. Tenis voščilnica je zakon!
lp, Jana

Ne-Ja pravi ...

Fenomenalna darilca za tršice :). Občudujem tele kuverte, ma kar ni še korajže, da se jih lotim tudi sama.

Kristina pravi ...

Luštne...

MOJCA BOŽIČ pravi ...

A bejži no, tudi pri tebi čas tako hitro gre, sem mislila, da samo pri nas ... sploh ne dohajam več te brzine, vem samo da na 1, 2, 3 zrastejo ti naši otroci. Tudi naš mali (zadnji od petih otrok) bo drugo leto devetošolec, predzadnji pa 3 letnik.
Teniške žogice so zelo domiselne, jaz stavim pa na zeleno kuverto - kaj je lepa!!!!! čao

oldpunca pravi ...

Malo lažje mi je, ko preberem, da tudi drugje čas (pre)hitro beži... :-))
Tvoje kuvertice so vse po vrsti čudovite. Teniške žogice pa so zakon :-)

Martina pravi ...

Predivne su. A vrijeme leti strahovito brzo.
LP, MArtina

helena pravi ...

Kuverte so vedno tako uporabne in priročne. Ti si jih prav čudovito okrasila in verjamem, da bodo učitelji/ce zelo zadovoljne.

Helena pravi ...

Zelo lepe in vsako si čudovito okrasila.

Tina pravi ...

Hali, zelo so lepe...in polne veselja in hvaležnosti. Zagotovo bodo/so bili izjemno veseli.

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca