sobota, 14. junij 2014

Sončna serija

Sonce nas napolni z energijo


Srečni smo, saj vemo, da za dežjem vedno posije sonce...


In garantirano, če nosite sončen nakit, energijo podarjate tudi drugim, kotički ustnic kar silijo navzgor k soncu...


Sončen pozdrav in uživajte!

8 komentarjev:

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Še ena prekrasna serija nakita. Hvala za odgovor v prejšnji objavi. Tale brusni papir mi ne da mira. Predpostavljam, da ga samo položiš in rahlo povaljaš po fimu ... krasna struktura, pa tako enostaven pripomoček, ki ga ima vsak doma. čao

Hali pravi ...

Točno tako Mojca, samo položiš in povaljaš; jaz kar s prazno škatlico od Mg tablet :-). Meni je tale struktura noro všeč, če naredim kakšno gladko, mi kar nekaj manjka :-)

Martina pravi ...

Opet jedna predivna serija nakita. Divne sunčane boje.
Lp, Martina

oldpunca pravi ...

Lepo :-) Tudi rumena serija je prekrasna.

Sonja pravi ...

Kok luštne sončkaste barve ♥

Adrijana Knez pravi ...

Čudovito pozitivno barvo si uporabila in druga verizica mi je noro všeč.
Lp, Jana

Vladuška pravi ...

Rumena ti kar priklice nasmesek na obraz.

vilinke pravi ...

Prava sončna serija ;) prečudovito ;)

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca