petek, 11. julij 2014

Čestitka za rojstni dan in ena...

... sivkina za gospo, ki se je upokojila.

Smernice so bile: za darilo bo dobila nakit od Lencie ( Zlatarna Celje) in velik šopek sivke iz vrta. Časa je bilo malo, malo, a vseeno je nastala luštna voščilnica, s kamenčki in sivko, malce na vintage tudi diši :-)



Sivka je sprintana in premazana z lakom/gelom za razpoke...


In še ena kuverta je nastala za rojstni dan... roza, saj vem, da se ponavaljam, a vseeno objavi, saj so mi objave velikokrat prišle prav, ko mi nekdo reče..saj veš takšno kot si naredila tisto roza za tega in tega pa se niti pod točko razno ne spomnim , kakšna je bila ta čestitka. In evo, tudi zato objavljam, da lahko pogledam kaj za nazaj :-)



Uživajte v vikendu, mi imamo mamino "okroglo" praznovanje. Fotke okrasitve in slaščic sledijo...upam, da vse uspe, tako kot smo si ženske zamislile :-)

8 komentarjev:

Adrijana Knez pravi ...

Čestitke mami za okroglo praznovanje...tebi pa, ker si naredila luštno sivkino voščilnico...tudi kuvertica je šik ;))
Lepo praznujte, Jana

vilinke pravi ...

Čestitke mami Za RD;) prelepa sivkina voščilnica je nastala v tako kratkem času ;) kar se pa tiče kuverte, veš da sem tvoj "fan" ;)

Ne-Ja pravi ...

Čestitke mami za RD! Sem se zgledovala po tebi in tvojih kuverticah - defenitivno se vedno klanjam tvoji mojstrovini v ovoju, in tudi sama naredila eno poročno, ki gre danes v roke. Sivkina voščilnic apa res ogreje srce - je tako lepa :)

Renata pravi ...

Krasna, sivkina voščilnica. Glede kuverte, ostajam brez besed. Čudovita.

oldpunca pravi ...

Voščilnica s sivko je prekrasna! S temi tvojimi kuverticami pa me prav izzivaš :-) Treba se je bo lotiti...

Danica pravi ...

Čestitke za mamin rojstni dan.
Lepo voščilnico si ji naredila.
Tudi kuverta je zelo lepa.
Lp Danica

Andreja pravi ...

Vau kako lepa voščilnica s sivko .. krasno si jo sestavila!
Tudi kuverta je zelo lepa :-))

Vladuška pravi ...

Tejle sivki zelo pristoji vintage izgled in res je, fino je objavit, da imas na dosegu roke, ko kdo drugi zeli. Jaz se tudi pogosto tega posluzujem.

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca