ponedeljek, 17. november 2014

Praznične čestitke 1

Ponedeljek je tu, sejem za mano. Luštno je bilo, imeli smo celo malo sonca, obiskovalcev kar nekaj, klepeta tudi :-) Vse tisto kar imam rada.
Ker imamo naslednji cART 20.12., sem se potrudila, da sem izdelala tudi nekaj prazničnih čestitk. Ampak kaj veliko povpraševanja ni bilo, glede na vreme, ljudje mislijo, da je do praznikov še dolgo. Ampak nič zato, saj zaloga zmeraj prav pride, če malo pomislim, se prejšnja leta imela vse pripravljeno že prej. Idej je še in še na zalogi, a koliko bo čas dopuščal, bomo videli.

Letos sem se odločila, da izdelam serije po 15 ali 16.
Prve pokažem danes...



Uporabljena je šablona Najlepši par, osnova malo potiskana s snežinkami, dodan napis naj sneži...

Snega očitno še nekaj časa ne bo, pa naj bo vsaj na prazničnih čestitkah.

Uspešen skok v nov delovni teden!

15 komentarjev:

Helena pravi ...

Pridna si in verjamem, da ti bodo šle vse v promet.
Lepe in fino je videti tako veliko snežinko. Upam, da jih bomo deležni tudi v naravi.

oldpunca pravi ...

Prva serija mi je zelo všeč. :-)

Tina pravi ...

Juhu za prvo serijo! In to tako lepo. Kako super barve si izbrala in dodatek malih snežink vse tako lepo popestri!

Čarobna hišica pravi ...

Fajn je met zalogo ... in tvoja zaloga je kar lepa ... sem imela tudi jaz namen prvič priti pogledat kot stranka na CART pa ko je blo treba jit ni blo nekega pravega elana ... ;o) ... pa drugič ...

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Res si pridna. Berem ...serije po 15, 16 voščilnic...jaz pa mislim, da sem odkrila toplo vodo, ker sem jih letos naredila 40, pa čeprav je vsaka unikatna. Dobra in pridna. Prva serija je super. čao

Unknown pravi ...

uuuu lepe lepe:))) jaz pac ne obvladam te umetnosti:(

moi pravi ...

Lušna serija. Sneg naj še miceno počaka, ne pa na čestitkah ;)

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Kako lepa kolekcija
super so
lp Tamara

*Urška* pravi ...

Komaj čakam,da pokažeš naslednje,saj je že ta prav čudovita.
LP,Urška

Martina pravi ...

Prekrasna serija. A snijeg ne mora ni doći. Meni baš odgovara ovako.:)
LP, Martina

Ne-Ja pravi ...

Tele so pa res bogato praznične pa čaprav preproste. Fantastična oztvoritev sezone :)!

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

Luštne, pa tako preproste ;)

Vladuška pravi ...

Ta izrez zelo lepo dopolni celotno podobo in prav lusen je tale prvi set.

Hiška iz papirja pravi ...

Krasna je tale snežinka in všeč mi je, kako si jo dopolnila z ostalimi stvarmi - prav lepa serija je nastala.

Adrijana Knez pravi ...

Ooooo zelo luštna prva serija! Krasna izbira barve...mi je zelo všeč :))) V promet bodo itak takoj šle!

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca