torek, 25. november 2014

Praznične voščilnice 8

Ena serija v vijola, ki ni tipično božična barva. Nekaterim je všeč, drugi prisegajo na tradicionalne. Kakorkoli, malce drugače je, ne?







11 komentarjev:

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

lep nabor vijoličnih voščilnic. prepričana sem, da je takšna všeč vsem, ki imajo radi vijolično barvo.

Vladuška pravi ...

Zakaj pa ne bi tudi v vijola varianti. Vsecno.

Tanja E. pravi ...

Krasne so tudi te, je prav fajn včasih dobiti tudi kakšno v drugačni barvi, LP:)

Hiška iz papirja pravi ...

Meni je pa všeč, da uporabljamo vse sorte barve za praznične voščilnice :) Tudi tvoje vijolične so krasne.

oldpunca pravi ...

Res je malce drugačna, ampak meni je zelo všeč. Celi kupček mi je všeč. :-)

Martina pravi ...

Ja volim drugačije. Baš mi se sviđaju ove ljubičaste.
Lp,Martina

Andreja pravi ...

Krasne so :-)) Lep balonček si naredila!

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Kako so lepe v lila
lp Tamara

Helena pravi ...

Včasih je potrebno prestopiti okvirje. Tudi v vijola so voščilnice čudovite.

Ne-Ja pravi ...

Ni tradicionalna, ma kaj zato - važno da je paša za oči in doseže svoj namen :).

Adrijana Knez pravi ...

Mmmmm...všeč mi je tvoja viola bunkica. Čeprav ni tradicionalna, pa je zelo elegantna in moderna.
LP

Čestitka ob rojstvu

  Fantek je Spi na češnjevih cvetovih ...voščilo iz nove skladbe Zaklad... ... in naj srečna zvezda sije nanj... Galerija meseca aprila Najl...