sreda, 14. januar 2015

Čestitka za glasbenico

Eno čestitko sem za slavlejnko že naredila in sicer klavir. Potem je čez nekaj dni prišla še ena prošnja, za isto osebo. In še namig - violina

In je nastala tale... Violina izreza ročno, mini note štanca in seveda rožice ;-)



Uživajte v sončnem dnevu, ki nam ga je ponudil januar!

10 komentarjev:

Maja pravi ...

krasna je.. sploh če je ročno izrezana.. nežno roza se lepo ujema z rjavimi odtenki. Lepo
Sledim objavam :) lp Maja

Renata pravi ...

Hali, krasna voščilnica. Na začetku sem mislila, da je lesena. Krasno si jo scomprala, res kot ta prava.

Goga pravi ...

Kako lepa voščilnica, všeč mi je violina v kombinaciji z rožicami. Fajn ideja, res :-).
Pozdravček L.

vilinke pravi ...

Zelo lepo,vijolino si pa super naredila sem prvo mislila da imaš rezalno šablono skoraj ne morem verjet da si jo naredila ročno
LP Vilinke

oldpunca pravi ...

O, kako lepo si izdelala tole voščilnico! Ko jo takole občudujem, se mi zdi, da slišim nežno glasbo. :-))

Helena pravi ...

Zelo natančna si bila pri izrezovanju, saj je videti kot bi imela šablono! Všeč mi je barvna kombinacija in drobne rožice, ki obkrožajo violino.

moi pravi ...

Krasna vintage čestitka in zelo lepo izrezljana violina.

Vladuška pravi ...

Super si izrezala tole violino in jo umestila med roze. Zelo lepo.

Janja pravi ...

Zelo lepo si oblikovala violino. Voščilnica je krasna. Lp

Adrijana Knez pravi ...

No, tukaj pa je tudi meni zaigralo srce, saj imamo doma violinistko ;))) Všeč mi je vintage stil voščilnice in notice ob strani vse skupaj lepo dopolnijo. Krasna je!

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca