torek, 27. januar 2015

Rojstnodnevna čestika in Najlepši par

Čestitke in Najlepši par so res dober par :-)
In Tina ima čisto novo kolekcijo in še kolekcijo, ki jo je oblikovala za Rayher. Mmhmhm še bomo zapravljali in pisali na listo želja :-)

Ta  čestitka je nastala za Tino...





Čestitko prijavljam v Tinino galerijo meseca januarja, saj sem uporabila za izreze Tinine nožke.

11 komentarjev:

moi pravi ...

Tile izrezani robovi pridejo res super. Krasna je.

Renata pravi ...

Zelo lepa. Tudi meni so všeč ti robovi.Upam, da bodo čimprej na zalogi.hihi

*Urška* pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
*Urška* pravi ...

Lepo si uporabila Tinine šablone.Pa tudi celotna voščilka z vsemi dodatki mi je všeč.

helena pravi ...

Prava lepotica je. Všeč mi je, ker si na venček dodala vrtnice, cvetove.

oldpunca pravi ...

Zelo lepo, nežno voščilnico si naredila. Robovi so res lepi, venček pa čudovito okrašen. :-) Hvala za novičko o Tininih šablonah.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Krasna
lp Tamara

Helena pravi ...

Joj, nisem vedela, da je Tina oblikovala za Rayher. Sem že prečekirala in sem navdušena ... Zelo lepo si uporabila te robove. Všeč mi je tudi venček.

Andreja pravi ...

Čudovita je :-))

Ne-Ja pravi ...

Zopet ena lepotička dodelana v nulo - kdor zna pač zna. Da je Tina tako kreativna že vemo, ma da je sodelovala z Rayherjem pa nisem vedela. Hvala za info.

Tina pravi ...

O, zlata Hali...najlepša hvala za vso prijaznost. ...in tole krasno voščilnico v galeriji...Tina je res srečka, da jo lahko ima za vedno.

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca