ponedeljek, 2. marec 2015

Baby čestitki

Se mi zdi, da se letos rojevajo fantiči. No vsaj jaz sem v zadnjem času ustvarjala skoraj samo za male prince :-)

Še zmeraj je glavna zvezda tale kuža cottage cutz :-)


In tale oblika zloženke mi je všeč. Nastalo je kar nekaj čestitk  na ta način :-)


Notranjost...
Račke so izrezane s pomočjo te šablone...

 



In še ena, tudi kužek in v notranjosti slonček.





14 komentarjev:

Mojca pravi ...

Res simpatične voščilnice! lp

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Tudi jaz to opažam, da je letos fantovsko leto, to pa zato, ker sem naredila že toliko all stark v modri in zeleni barvi , da bi se res prilegla kakšna pinki.
Pri tebi se to ne pozna.Fantovska ali dekliška voščilnica...vse gre kot po tekočem traku...čudovito in igrivo, kot vedno. čao

Unknown pravi ...

kolk cortik:)) za princa:))) lepo si napisala :)

Janja pravi ...

Zelo luštno. Pri čestitkah za najmlajše se kar topim :). Lp

oldpunca pravi ...

Iiii, kako sta lepi! Tale kuža je res posrečen. :-)) Obožujem tvoje zloženke.

Nella pravi ...

Zelo lepi obe.

moi pravi ...

Prikupen kuža in lušne dobrodošlice ;)

Danica pravi ...

Za razliko od vas, se pri nas rojevajo deklice :)
Zelo lepo čestitko si naredila.
Lp Danica

Anonimni pravi ...

Krasni sta obe! Všeč so mi modri odtenki in tako ljubke šablonice si izbrala!

Helena pravi ...

Hali, čudoviti sta! Nežni in ljubki.

NinaS pravi ...

Obe čestitki sta tako simpatični. Super si ju sestavila.

vilinke pravi ...

Lepi sta ;) tako nežni

Ne-Ja pravi ...

Res je fantovsko leto, čeprav je v naši žlahti ravno obratno - prevladujejo punce. Zelo cart/nagajvo voščilnico si pripravila.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Obe sta super
lp

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca