nedelja, 22. marec 2015

Vabila in čestitke za krst

Nastala so vabila za krst - za deklico :-)





 Angelček...


In ena v belem :-)



14 komentarjev:

Unknown pravi ...

iiiii cortkane za pupiko:))
angelcek pa angelski:)))

Nella pravi ...

Zelo lepe, všeč mi je ideja za anglečka, luškan pride :)

Sapfina (Barbara) pravi ...

Kako so lepe in nežne, oblekica in angelček pa takooo ljubka!

oldpunca pravi ...

Sami krasni izdelki so spet nastali pri tebi. Tazadnja, krsta voščilnica v belem, pa me je popolnoma prevzela. :-)

helena pravi ...

Tvojih objav sploh ne morem dohajati.... Sem si jih pogledala kar nekaj nazaj in vse so prav čudovite, od nakita do vseh prelepih voščilnic. Kje najdeš čas?

leycika pravi ...

ooo kako so luštne :)

Zvonka pravi ...

Vabila so čudovita, všeč mi je barva in tista strašno luštkana oblekica. Tudi čestitke sta lepi.

Goga pravi ...

Kok so lepe, vse po vrsti. Super si upodobila versko tematiko, to zna biti včasih kar težko.
Pozdravček L.

Vladuška pravi ...

Nežne, lepe, sploh tiste vijola-bele z oblekico.

Helena pravi ...

Hali, vse tri so krasne in primerne za poseben dogodek.

Ustvarjalne sanje pravi ...

krasne so,vse,lp

Ne-Ja pravi ...

Čudovita so. Tebi res ne zmanjka idej :)

Unknown pravi ...

Mi lahkna alse0482@gmail.com posljete vzorce za krstna vabila.
Hvala

Unknown pravi ...

Mi lahkna alse0482@gmail.com posljete vzorce za krstna vabila.
Hvala

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca