ponedeljek, 20. julij 2015

Modra za abrahamko

Ko sme videla to idejo na Pinterestu, mi je bila noro všeč.In ko je prijateljica izbrala nakit za svojo svakinjo prav s hortenzijo, sem se spomnila tudi na tisto čestitko in sem naredila komplet - čestitko in škatlico, kamor sem dala nakit.




Krasna misel iz kompleta štampiljk  Najlepšega para.


Zapestnica... 






8 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Res lepo darilo in hortnezije tudi sama obožujem, pa naj bodo prave ali papirnate. Tole res krasno izpade in nakit super paše zraven. Lepo si si vse uredila v ustvarjalnici in verjamem, da se zdaj veliko lažje diha :)

Dusi pravi ...

Res čudovito.
To mi je še posebej všeč, ko se vse ujema in prepleta - vsebina, embalaža in čestitka...
BTW... zdaj bi pa že počasi bil čas, da se midve dobiva na tisti kavi :)

leycika pravi ...

Super si tole izpeljala, zelo mi je všeč :)

oldpunca pravi ...

Čudovito si izdelala cvet hortenzije. Tudi vse ostalo je prva liga. :-)

Renata pravi ...

Waw! Krasno darilo in embalaža!

Helena pravi ...

Hali, nakit je dobil prekrasno škatlico in ustrezno voščilnico.

Renata pravi ...

Krasen komplet. Hortenzije so ti lepo uspele. O vsebini, pa nebom izgubljala besed. BOŽANSKO.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Uf, to je pa za dol past pogled. Čudovit komplet, sploh zapestnica je fantastična. čao

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca