petek, 10. julij 2015

Unikatne beležke

Mislim, da vam teh beležk še nisem pokazala. Nastale so tik pred zdajci, v zadnjem tednu pred počitnicami, ko sem lovila še zadnje minute mojega ustvarjanja pred beljenjem. Če verjamete ali ne, danes malce čez polnoč sem končno pospravila posortirane škatle v novi omari, manjkajo samo še napisi, kaj v škatlah je. In ja, malce sem izgubljena v tem redu in za ustvarjanje trenutno porabim malce več časa :-) Ampak moram biti pridna imam kar nekaj stavri še za postoriti do dopusta in mend njimi tudi čestitko in album za dojenčico in to me izredno veseli :-)

Evo to so pa beležke, ki so nastale za vzgojiteljice in njihove pomočnice

Rdeča...

Roza...

Še bolj roza...

Pa vintage roza

Na notranji strani drevo in na drevesih listki z imeni otrok..


Modra

In turkizno modra

In želim vam res prekrasen vikend!

8 komentarjev:

Tina Z. pravi ...

prekrasne beležnice, drevo z imeni otrok je krasna ideja.

Ne-Ja pravi ...

Obvladaš - vsaka posebej je fantastična! Ma tudi meni je idejno najboljša tista z listi in imeni otrok :).

Adrijana Knez pravi ...

Krasno darilo in prav vse so simpatične.
Morski pozdravček, Jana

Helena pravi ...

Joj, kako si bila delavna! Toliko beležk in vse so čudovite in narejene z veliko občutka za detajle.

oldpunca pravi ...

Tvoje beležke so res unikatna in uporabna darilca. :-) Kombinacija papirčkov je pri vsaki barvi čudovita. So pa ena lepša od druge. :-))
Uživaj v svoji pospravljeni ustvarjalnici! :-)

Zvonka pravi ...

Krasne beležke, vsaka po svoje je najlepša.

Danica pravi ...

Vsaka po svoje je čudovita.
Prav lepo kombiniraš papirčke in dodatke med seboj.
Lp Danica

Renata pravi ...

Krasne beležke, lepa darilca.

Voščilnica za krst

  Še ena je nastala, za deklico Patricijo v nežnih barvah in v notranjosti prostor za darilo. Galerija meseca aprila Najlepši par.