četrtek, 27. avgust 2015

Poročna kuverta

Pa ostanimo pri poročnih. Nastala je tudi za par, ki se je poročil prejšnjo soboto. Želja je bila, naj bo v turkizno - beli kombinaciji





Nežna, Tinini srčki dajo poseben čar in mašnica, ki je zadnje čase res skoraj na vsakem izdelku, ki ga naredim :-)
Čaka me vikend projekt izdelave poročnih vabil za sina moje prijateljice. Ja takole imamo, leta tečejo, nič ne rečejo :-)

9 komentarjev:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

To da obožujem modre tone, najbrž veš
zato mi je tale kuvertica fenomenalna v kombinaciji z belo
Super Hali
lp Tamara

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Ok. jaz ne obožujem te barve ampak (enkrat sem to že napisala, ne bo pa škodilo, da še enkrat), če ti narediš to v modri ali turkizni barvi izgleda tako lepo, da mi je še celo všeč. čao

Renata pravi ...

Krasna kuverta.

Goga pravi ...

Zelo lepo si naredila kovertico. Tudi jaz se take barve težko lotim, pri tebi pa izpade noro lepo in elegantno.
Ja res leta bežijo, a me se ne staramo :.
Lp Lili

oldpunca pravi ...

Tale barvna kombinacija je izredno elegantna. Ponovno občudujem tvojo krasno okrasitev. Mašnica je zakon. :-))
Kljub temu, da leta tečejo in otroci odraščajo, se me ne staramo, kot je že Lili napisala, pač pa nabiramo izkušnje. :-))

Vladuška pravi ...

Lepa, morska kombinacija.

vilinke pravi ...

Kot prvo morem povedati,da v boljši barvni kombinaciji skoraj nebi mogla narediti tako čudovite kuverte. Turkizna zažiga ;) namreč jaz jo obožujem.
LP Vilinke

Sanja Novak Jurjavčič pravi ...

zelo lepa kuverta, lepi vzorci in barva je top ;)

Ne-Ja pravi ...

Ta barvna kombinacija je svetovna :). Izpade prav elegannta in mašnica res pristoji vsem tvojim izdelkom.

Čestitka za dvoletnika

Za dvoletnega Naceta in njegov drugi rojstni dan. Traktor pa obvezno na čestitki :-) Galerija meseca aprila Najlepši par.