četrtek, 8. oktober 2015

Spiderman čestitka za triletnika

Za Jaka, ki je v petek praznoval svoj tretji rojstni dan, je nastala čestitka z njegovim ( trenutno) najljubšim risanim junakom :-)

Že v iskanju idej , mi je najprej padla na pamet, da bom izdelala čestitko v škatlici ( že dolgo je nisem pa da malo potreniram). Ko sem iskala lik Spidermana, sem na Pinterestu naletela na tole idejo...


Spidermana sem sprintala, izrezala in nalepila na prozorno folijo. Trije baloni za tretji rojstni dan.


Še napis in številka in čestitka je pripravljena za predajo.








8 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Fajn si uprizorila tudi noč v ozadju. Fatntič je ali bo zagotovo navdušen.

moi pravi ...

O, to je bo vesel.

Unknown pravi ...

lepa:)))

Renata pravi ...

Vaauu, kaj je dobra. Noč v ozadju je res 1A.

vilinke pravi ...

Prava otroška,sigurno je bil fantek navdušen.
LP Vilinke

oldpunca pravi ...

Super! Simpatična in zelo razigrana voščilnica za tri letnega fantiča. :-) Lepo si jo sestavila. Všeč mi je mesto v ozadju.

helena pravi ...

Ljubka škatlica!

Dusi pravi ...

Zadetek v polno za vsakega fanta med 3 in 8.
Mojima dvema raje ne pokažem, ker bo potem treba kakšne podobne čestitke delat.
Super

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca