torek, 6. oktober 2015

Vintage poročna zgibanka

Prejšnji vikend je bil v znamenju porok. Kar za 3 poroke sem ustvarjala poročne čestitke in pri eni od porok sem tudi malce bolj aktivno sodelovala. No o tem v eni naslednjih objav...
Danes vam pokažem eno  zgibanko sestavljeno iz 4 strani. Naročnica je bila presrečna, je rekla, da točno takšno sem ustvarila, kot bi si jo zaželela nevesta - njena prijateljica še iz otroških dni.



Prostor za lepe želje...



In misel...



Vintage, poroke, ustvarjanje - balzam za mojo dušo :-)



10 komentarjev:

moi pravi ...

A ni to najlepše plačilo, da sta naročnica in prejemnica presrečni? Krasna je.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Je potrebno še kaj dodat....saj te kar vidim, kako siješ od sreče, samo da kdo omeni poroko, vintage, rožce,...
Dodajam samo: prelepo. čao

Zvonka pravi ...

Res krasna poročna zgibanka. Le kako naročnica ne bi bila zadovoljna.

Renata pravi ...

Lepa zgibanka.

oldpunca pravi ...

Čudovita voščilnica - zgibanka. Čisto razumljivo, da je bila naročnica navdušena. :-)

Damjana pravi ...

Čudovit izdelek. Všeč mi je, da je vintage. Pozdravček. D.

Vladuška pravi ...

Nežne, lepe barve. Krasno je izpadla.

Sapfina (Barbara) pravi ...

Ti si pa res neumorna! In tale zgibanka je čudovita! Krasne barve si izbrala in vse tako lepo dodelala.

Simona pravi ...

Take stavke slišat je najlepše, kajne. Pa kdo bi jih ob tvojem delu ne izrekel.

Janja pravi ...

Prekrasna je. Lp

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca