sreda, 20. januar 2016

Čestitka za 15 let

Nastala je ena tresočka za petnajsti rojstni dan. Prva misel mi je bila nekaj nežnega v pastelnih barvah. Med delom sem ugotovila, da mi manjka kar nekaj barv "polnila" za tresočke. Spet bo potrebno v nabavo :-)
 



V notranjosti pa še žepek za evre, da si bo slavljenka lahko sama kupila kaj lepega :-) 


Številka 15, pentlja, metulj, napis Vse najboljše je iz trgovine Najlepši par, zato jo prilepim v galerijo meseca januarja
  

9 komentarjev:

Tina Z. pravi ...

kako je pa tole lepo, krasna postavitev, pa te barve, embosiranje ... se je ne morem nagledati.

Vladuška pravi ...

Nežno, romantično in kot tresočka tudi zabavno.

*Urška* pravi ...

O,tole bo pa nekdo zelooo vesel.Všeč mi je nežnost in milina voščilnice.

moi pravi ...

Lepa tresočka. Tudi sama vedno znova ugotavljam, da mi kaj manjka in je treba v nabavo ;)
En vzrok pa mor'mo 'met, kajne ;)

oldpunca pravi ...

Ja, ja, vsak izgovor je dober, da se lahko gre v nabavo. :-))) Zelo lepo si sestavila tresočko. Krasne barve za romantično dekle. :-)

Maja pravi ...

Ta je pa res nežna, kot nalašč za petnajstletnico. Se pa tudi meni dogaja, da pri vseh polnih predalih vedno manjka prav to kar nujno potrebujem ... no skoraj nujno. ;)

Vanči Ustvarja pravi ...

Tudi jaz bi imela 15 let še enkrat samo, da dobim tako čestitko :D

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Kako lepe barve! Tudi modelček mi je zelo všeč. Lepo darilo.

Dusi pravi ...

Spet malo preveč roza... če so mi pa tiste tvoje modre tolk lepe, ne morem pomagat... sicer pa zelo lepa kljub roza barvi...
Sej bom počasi nehala...

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...