četrtek, 14. januar 2016

Čestitka za 40 in 50 let

Za moža in ženo, ki skupaj praznujeta 90 let, sem izdelala tole čestitko, z žepkom za denar :-)
Malce divja barvna kombinacija, ki je izhajala iz dejstva, da je gospod nor na nogomet in je naročnika kot iz topa rekla: nogomet in samo nogomet.







Orhideje, saj sem vam povedala, mesec orhidej...


Desno prostor za napis lepih želja...


 Žoga, ki je brcnila 50...

in pristala na drugi strani. Končno sem poskusila ustvariti eno tako premikajočo zadevo.
Sigurno ne tudi zadnjič :-)
 
  
Januar se je začel ustvarjalno zelo pestro. Med drugim sem izdelala že prva vabila in zahvale za birmo ;-). Če se po januarju leto pozna, bo prav lepo ustvarjalno. Super sem vesela, da je tako.
Seveda tole malce drugačno čestitko prijavljam v galerijo meseca januarja Najlepšega para: orhideje, številke, napis Vse najboljše je iz trgovine Najlepši par.
  
  
  
  

6 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Bravo Hali! odlično si združila tematiki oz. tisto bolj žensko in moško plat :) Super je vse skupaj izpadlo.le tako naprej z naročili.

Danica pravi ...

Nežno, športno :))Super zgibanka. Dobro si to opravila.

Zvonka pravi ...

Njej rože, njemu žoga, pa sta oba zadovoljna. Lepo si oboje združila.

oldpunca pravi ...

Vrhunsko si se lotila izziva in ga z odliko izpeljala. :-) Barvna kombinacija in izbira motivov sta vredni vseh pohval. Žoga, ki se vrti okoli igrišča pa je za čisto petko. :-))

Tina pravi ...

HI, hi, najprej sem mislila, da imata vsak 90 let in sem si mislila...uh, ta pa je vitalen, da je še tako strasten glede nogometa. No, potem pa je bilo vse lepo razkrito :-)))....Hali, čudovito si tole izpeljala.

helena pravi ...

Super si tole skombinirala.

Čestitki za maturo in zahvala

  Še dve čestitki...prva za maturanta... in druga za maturantko In še ena..kot zahvala sošolki, ki je maturantu pomagala skozi leta srednje ...