sreda, 13. januar 2016

Čestitki z orhidejami

 Prav zanimivo, pride obdobje, ko so vse želje nekje podobne. Januarski hit so orhideje. Takšne in drugačne a zmeraj me očara ta postavitev...


Tokrat sem jih pobarvala malce drugače...Potapkala z distress blazinicami in potem poškropila z vodo in še malo "pomazala" s čopičem. Malce sem eksperimentirala, kot ponavadi :-)
 

 In nastal je še en ovitek za čokolado...prav tako z orhidejami.

 

A tokrat v notranjosti ni čokolada, ampak orhideje, izrezane iz filca, ki se super reže in prav luštno izpade. Vse skupaj sme potem nalepila na satenast trak, ki ima na vrhu zanko, da se lahko obesi.

  

Prijavljam v galerijo Najlepšega para meseca januarja  - orhideje in napis Prijatelji so cvetje v vrtu življenja.

11 komentarjev:

helena pravi ...

Čudovite so!

Valerija pravi ...

Zelo lepo!

moi pravi ...

Krasne so te orhideje in zelo lepo si jih pobarvala. Zmaga pa obešanka ;)

Vladuška pravi ...

Jaz te čisto razumem, ko ti je fajn delat z nekim pripomočkom ali tehniko, pač ne moreš vstran :) Odlično ti gredo od rok orhideje.

Janja pravi ...

Se nič ne čudim, da so tako popularne, saj so res krasne. Lp

Nataša pravi ...

Čudovite!

oldpunca pravi ...

Krasno si eksperimentirala z barvami. Cvetovi orhideje na prvi voščilnici so čisto posebni, zelo lepi. :-) Tudi ovitek za čokolado brez čokolade ni od muh. :-))

Tina pravi ...

Vse orhideje izpod tvojih rok so mi tako zelo všeč. Prav veselje je videti, kako zelo lepe voščilnice nastajajo.

Helena pravi ...

Zanimiv postopek za barvanje orhidej, ki mi je zelo všeč. Zmaga pa res obešanka z orhidejami iz filca. Super lepo.

Tina Z. pravi ...

mojstrica orhidej!

pa ta nova tehnika mi je tudi všeč!

Renata pravi ...

Orhideje so 1A, ti jih znaš krasno sestavit na karkoli.

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...