petek, 15. januar 2016

Čestitki za rojstni dan

Nastali sta rdeča in zelena. Rdeča z rožicami in s podlago, kombinirano iz raznih ostankov scrapbook papirja.

 

In tale zelena, z malce bleščicami za prijateljico, ki jutri praznuje svoj rojstni dan.
 

Roža je na eni strani ( saj še veste iz prejšnje objave, trik s kovancema)
 

in se zapelje na drugo stran...
 

Brez lepih želja in štampiljk Najlepšega para ne gre...
 

In naj vam na koncu zaželim prekrasen vikend, naredite si sončnega tako ali drugače! 

10 komentarjev:

moi pravi ...

Težko je kombinirat potiskan papir, pa mi je tvoja kombinacija zelo všeč. Tista z rožo je carska.

helena pravi ...

Ja, s temi papirji je vedno križ, kako jih najbolj fino uskladiti. Tebi je to odlično uspelo. Roža, ki se vozi sem in tja je pa sploh super.

leycika pravi ...

Se strinjam z obema včasih je te potiskane papirje res zelo težko skombinirat...tebi so pa kombinacije res super uspele. Čudoviti sta. Lp Lea

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Obae sta lepi, papirje si res lepo kombinirala, všeč mi je , ker niso odrezani, roža na drugi pa je prelepa in res je zanimivo, da se lahko zapelje sem in tja.

HRANDICA pravi ...

Iz vseh delčkov, koščkov oblikuješ krasno končno stvaritev. Seveda v vseh odtenkih.:)

Helena pravi ...

Obe sta lepi. Na prvi si fajn združila več vrst potiskanega papirja. Tudi druga mi je všeč.

oldpunca pravi ...

O, kako lepo znaš kombinirati pisane papirčke. :-) Čudovit šopek na prvi in super premikajoča rožica na drugi.

oldpunca pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Zvonka pravi ...

Prav obe sta lepi, čeprav mi je zaradi barv bolj všeč prva, ampak "vozeča" roža je pa tudi nekaj posebnega.

Janja pravi ...

Krasno kombiniranje papirjev, kar ni lahko. Rožica, ki potuje po voščilnici, kako dobro :). Lp

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...