četrtek, 21. januar 2016

Modra-bež čestitka za rojstni dan

 Ta barvna kombinacija pastelnih barv mi je noro všeč. Prvič sem uporabila šablone, ki sem jih dobila kot darilo pri prednaročilu šablon Leane Creative v Rayherju in prvič sem tudi uporabila rezalno šablono - robno od MD. Ampak...
dejstvo je, da je izrez s to šablono čista loterija. No bil je, kajti ko sem jo prvič sprobala, izrez ni bil ok. Majhni delčki niso bili izrezani... čista jeza, sama nase, kako me ne izuči, da ne kupujem takšni šablon ( če so pa izrezi takooooo lepiii). Potem ...Eureka...se spomnim na sizzix precision plate. Naročim, sine v petek prinese iz Ljubljane in izrezi so mačji kašelj. Kar poskočila sem od veselja in potem rezala, rezala in rezala :-)
Malo daljši uvod, ampak tukaj je tale lepotička, ki bo poslana po stari dobri pošti, zato na njej ni preveč 3d dodatkov.

 

 
 
 

12 komentarjev:

Tina Z. pravi ...

Same prekrasne šablone imaš, krasna je.

Valerija pravi ...

Tale je pa res lepotička.

Vanči Ustvarja pravi ...

Waw, barve so čisto moje :D

Vladuška pravi ...

Hvala ti za te informacije. Te plošče še ne poznam, uporabljam pa skoz tisto tanko kovinsko ploščo in tudi lepo odreže stvari. Bi pa bilo definitivno odlično sprobat tole, ker je poudarjeno da na sredini lepo izreže, kar postane problematično, ko se prozorne plošče zvijejo. Definitivno dodajam na listo nakupov. :) Voščilnica je zelo lepa.

Hali pravi ...

Vladka, tudi jaz sme imela, oz. imam tisto tanko...ampak tale...čista poezija :-)

Jasmina pravi ...

Čudovite barve in tele šablone so krasne.

moi pravi ...

Super si se znašla in lepo, da te take šablone ne mučijo več.

oldpunca pravi ...

Super, da ti je sine pomagal in ti hitro prinesel ploščo, da si lahko ustvarila tole prelepo voščilnico. Izrez je sanjsko lep, barvna kombinacija pa čudovita. :-))

Helena pravi ...

Tudi sama uporabljam tanko kovinsko, ampak ta bo verjetno še boljša. Hvala za informacijo! Krasna, nežna in romantična voščilnica.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Fenomenalna je
lp Tamara

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Uuuu, lepo!

Dusi pravi ...

Ful lepa.
Joj, tele modre kombinacije so mi tolk lepe.
Ta nove vrtnice vidim od MD... jih imam, pa še ležijo v predalu...

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...