nedelja, 3. januar 2016

Snežinkasta čestitka za rojstni dan

Upam, da ste lepo vstopili v novo leto in s prijetnimi spomini zaključujete praznike. Jaz sem vesela, da smo imeli kar nekaj druženj s prijatelji, smeha, plesa, počitka, smeha. Fajn je bilo, zdaj sem pa že z mislimi na jutrišnji prvi delovni dan v novem letu. Tudi tega se veselim in upam, da nam leto prinese veliko lepega in zanimivega.

Tale čestitka je nastala že lani, za rojstni dan prijateljice, ki obožuje pike in sneg. Verjamem, da se ji je včeraj izpolnila božična želja o snegu :-)



Naj bo delovni začetek čim lažji...

12 komentarjev:

Nataša pravi ...

Zelo lepa :)

Goga pravi ...

Čudovita praznično- rojstnodnevna voščilnica.

oldpunca pravi ...

Čudovito rojstnodnevno voščilnico si izdelala za prijateljico. :-) Lep start v novo delovno leto! :-))

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Prekrasne snežinkaste voščilnice
vse dobro v tem letu tudi tebi,
no sneg imamo pa celo tudi mi, le ta nas poredko obišče, danes pa sneži
lp Tamara

Jasmina pravi ...

Čudovita je...bela, srebrna, preprosta, a elegantna in tako paše današnjemu zasneženemu dnevu . Všeč mi je, da si naredila izrez za snežinko, tudi misel mi je zelo všeč.

Danica pravi ...

Lepo voščilnico si pripravila za prijateljico :)
Želimm ti dober začetek leta :)

Helena pravi ...

Všeč mi je, če dobijo tisti, ki praznujejo v zimskim mesecih, zimsko voščilnico. Krasna voščilnica.

moi pravi ...

Zelo lepo voščilnico si naredila.

helena pravi ...

Krasna je in deluje zelo praznično in še tematika, ki sovpada z naravo.
Sicer pa si ustvarila čudovite stvari (kukam za nazaj in nekako ne pridem do konca) v prednovoletnem času. Srečno in vse dobro v letu 2016 tebi in vsem domačim.

Tina Z. pravi ...

kako prekrasna, si bom kdaj izposodila tole idejo :)

Maja pravi ...

Za nekoga, ki ima tudi zelooo rad pikice lahko rečem, da je res lepa - umirjeno zimska, znanilka snežink. :)
Pa vse lepo v 2016 ti želim, s polno kreativnega navdiha.

leycika pravi ...

Tako nežna...prečudovita :)

Čestitki za maturo in zahvala

  Še dve čestitki...prva za maturanta... in druga za maturantko In še ena..kot zahvala sošolki, ki je maturantu pomagala skozi leta srednje ...