nedelja, 8. maj 2016

Vabila za obhajilo in 40 let


Ko sem dobila naročilo, me je najprej zajela panika... pa kako naj to spravim na eno vabilo. In še na hitro, saj je datum slavja že nevarno blizu.
Pa saj veste vdih, izdih, samo brez panike in sem zložila po diagonali...

40 za očeta in kelih s hostijo za gospodično, ki gre k obhajilu.


 

Evo jih na kupčku in na sušenju...

 

Leva roka pa me še kar boli...mhmhm razumela bi da desna, ki skupaj s sizzixom opravi toliko rezanja. Mimogrede, stari je še zmerja zakon, novejši je pa še kar v reklamacijskem postopku. Saj ne veš kaj bi rekel, bo res potrebno imeti vsako stvar dvojno? Eno non stop na rezervi?

5 komentarjev:

Damjana pravi ...

Hali, veliko dela si imela in kar lepo število si jih naredila. Čisto verjamem, da te roka boli (pa saj na nek način obe trpita). Zelo lepa vabila in lepo si jih uspela skombinirati, glede na to, da gre za dvojno slavje. Želim ti čimprejšnjo vrnitev novega Sizzix-a in res še sreča, da imaš starega še doma. Jaz sem mojega že oddala in upam, da se mi ne zgodi kaj podobnega kot tebi, ker takrat bom pa res "bosa".

Cvetoči travnik pravi ...

Odlično si združila dve vabili v enem:) Kako super si skombinirala moško in dekliško stran in všeč mi je, kako si se znašla pri kelihu. Da je bilo pa dela za ohoho pa ne dvomim:) Čestitke. Lep pozdrav, Andreja

Čarovnije z male kmetije pravi ...

U, noro, kakšno težko naročilo! Ampak si pa dobra res, super si tole izpeljala, prav všeč mi je. kelih je pa takle res prav lep.

oldpunca pravi ...

Pa ti si svetovni prvak. :-) Kako vrhunsko si združila oba dogodka v enem vabilu! Svetovno. :-))

Renata pravi ...

Veliko dela, končni izdelek odlično pet.

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca