petek, 27. maj 2016

Za krst in obhajilo

Od včeraj na danes se nastale, dve za birmo in dve za obhajilo. Ker sta za isti osebi, sem morala para voščilnic narediti različna.


V vsaki je v notranjosti tudi žepek za evro prispevke :-)

 

In še dve za obhajilo...
 


Po dolgem času sem se spomnila na tega angelčka...
 
 
 

Lep vikend, privoščite si sladoled in mrzlo pijačo v senci. Vroče bo pravijo :-)
 
 
 
  

6 komentarjev:

*Urška* pravi ...

Lepe voščilnice si naredila in obe barvni kombinaciji sta prav zanimivi.Tudi tebi in tvojim želim lep vikend :)

Valentina B pravi ...

Izjemno lepa kompleta voščil sta nastala.
Všeč mi je, kako različne so si med sabo voščilnice.
Če bi lahko izbirala bi se odločila za kvadratno oranžno z golobčkom. Romantični kvadrati in bel golobček dajejo prav posebno nežnost voščilnici. Smem zvedet čigava izreza sta golobček in bel križ, ki je na zunanji strani prve voščilnice? Male skrivnosti velikih mojstric. :) Ampak najbolj od vseh me je očarala prav zadnja. Najboljše nas čaka na koncu, pravijo. Temnomodra elegenca in čarobna perfekcija. Prekrasna je! Ne morem nehat občudovat. Res je čudovita in ta izvedba angelčka s temnimi lasmi. Neverjetno! :) Po navadi je angelček vedno svetlolas, ampak ta je prav čaroben. :) Uff sem se razpisala, ko pa so res lepe.
Pa prijeten vikend in lep pozdrav.

Damjana pravi ...

Kakšna serija. Vsaka od njih je nekaj posebnega. Čudovite so.

Helena pravi ...

Uh, si bila hitra, da si v enem dnevu uspela narediti vse štiri. Pri meni že vedo, da morajo naročiti vsaj pet dni prej :) Zato ti čestitam, da zmoreš. In to še takšne lepe, elegantne, z mnogimi dodatki. Super!

oldpunca pravi ...

Ne morem nehati ponavljati, da se čudim tvojim raznolikim izdelkom na isto temo. Neverjetno in vsakič zelo lepo. :-))

Keti's Projects pravi ...

Lepo si speljala kombinacije za isto osebo. Tudi tematika ti očitno leži, jaz sem imela kar nekaj težav pri izbiri motivov za tovrstne dogodke, dokler si nisem privoščila CC biblije. Ta se mi zdi res super uporabna za različne priložnosti.

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca