ponedeljek, 6. junij 2016

Za ustvarjalno enajstletnico

  Mlada umetnica je za rojstni dan dobila akrilne barve. In ker njen nihče nikoli ne pošlje čestitke za rojstni dan, je zanjo čestitko naročila njena teta.
Če so bile za darilo barve, sem na čestitki naredila paleto in čopič :-)
 


Po dolgem času sme ozadje malo "zasmušala" :-)
 

Napis je štampiljka Ustvarjalnega dotika

 


In nisem se pohvalila z novim ustvarjalnim pripomočkom. Stari fiskars je že skoraj spustil dušo ( men se zdi, da sem akr naprej menjavala nožke, ki sploh niso tako poceni). Polona ja na svojem blogu tako lepo opisala in predstavila in me...prepričala ( ja, ja lahko je žabo poditi v vodo, al kak se že reče). Kakorkoli, tudi jaz sme totalno navdušena in počasi se spoprijateljujem tudi z MS scoring board, za utore in škatlice.


 

8 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Cool za novi nakup in veliko veselja z novim. Mislim, da ti bom kar sledila, ko porabim svojo zalogo nožkov, ker jih tudi sama prevec pogosto menjujem. :) Sem pa drugače itak zaprisežen fan fiskars rezalnikov. Sem pa čisto navdušena nad tvojo voščilnico. Super ozadje si izdelala, ki perfektno paše skupaj s paleto.

Cvetoči travnik pravi ...

Dobr si vse zasmušila in verjetno ti bo enajstletnica kmalu sledila:) Odlično si ji dodala vse potrebne elemente za to. Z novo napravo pa le uživaj, a ne, kako super je, ko kupimo ali dobimo nekaj novega za ustvarjanje - saj smo po tem kot otroci:))) Lep pozdravček, Andrejaq

Damjana pravi ...

Oooo, kako krasna voščilnica za umetnico. Super si jo sestavila. Stavim, da bo navdušena. In čestitke za novo napravico. Verjetno ti bomo počasi vse sledile, samo da si malce opomore proračun :)

Nataša Š. pravi ...

Fantastična voščilnica, super se bo podala darilu!

oldpunca pravi ...

Hi, hi, tole z žabo in vodo drži kot pribito in se z lahkoto prenese v novi slogan: kot bi ustvarjalko prepričeval za nakup novih pripomočkov. :-)))
Voščilnica za mlado umetnico mi je zelo, zelo, zelo všeč. Krasno si nasmušala ozadje. :-)

Valentina B pravi ...

Oooh, kakšna čudovita barvita voščilnica!
Všeč mi je zasmušano ozadje in celotna voščilnica z lepim posvetilom.
Vsi ustvrajalni pripomočki so darila za naše ustvarjalne duše. :)
Prijetno ustvarjanje in naj dobro služi.

Tamara pravi ...

Mega je voščilnica, mega pa je tudi rezalnik! Uživaj, to je nov svet rezanja! Nič več postrani in skrhanih nožev :)

Keti's Projects pravi ...

Super ideja za voščilnico. Zelo primerna za mlado umetnico. Popackano ozadje ji totalno paše!

Rezalnik je pa tudi na mojem seznamu, z MD scoring boardom pa sva že stari prijateljici. Ne vem kaj bi brez nje :-)

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca