torek, 4. oktober 2016

Platno za mojo sestro :-)

Pred časom smo se zmenili, da se za rojstne dni ne obdarujemo. Da se le spomnimo s kakšno malenkostjo, da se malo podružimo in pojemo kakšen košček tortice.
Glede na to, da sta se letos po dopustu moja sestra in njena Ana vrnili v čisto prenovljeno stanovanje, kjer je Ana dobila čisto svojo sobico in posteljo z lučkami in blazinami z njenim imenom, sem se odločila, da naredim eno posebno platno. Upam, da bo na strani celovito.si kmalu objavljen prispevek o celotni prenovi in rešitvah... jaz sem navdušena nad spremembo, ki je nastala :-)

Napis sem sprintala iz neta, zdel se mi je primeren za tiste dneve, ko težko vstaneš iz postelje, ko veš, da te čaka naporen dan...

 



Ampak to še ni vse, Tina iz Najlepšega para nam je pred časom pokazala, da se lahko platno uporabi tudi na drugi strani. Tako sem jaz izdelala obojestransko platno, saj bo slika na polici in jo bo lahko obrnila




Metulji, zvezdice, napis Sreča, pentlja so iz trgovine Najlepši par, zato platno prilepim v galerijo meseca oktobra.

Tema izziva Ko me inspirira #53 je pa pentlja in ker sem uporabila tudi to, prijavim platno tudi k Vladki.

8 komentarjev:

Keti's Projects pravi ...

Čudovitoooo!

Vladuška pravi ...

Tole pa je nadvse odlična ideja, da si naredila obojestransko platno ;) Krasno je izpadlo. Sobica pa si kar mislim, da je čudovita :)

Damjana pravi ...

Prečudovito. To je verjetno najlepše darilo, kar jih je dobila. In zagotovo to tudi zelo ceni.

oldpunca pravi ...

Tvoja platna so vsakič paša za oči in balzam za dušo. :-) Čudovito darilce za prenovljeno stanovanje. In super ideja, da je obdelano iz obeh strani. :-)

Unknown pravi ...

ooo hudo:)) se mi dopade:))

Helena pravi ...

Super ideja za dvostransko sliko na platnu. Krasno je in verjamem, da lepo paše v prenovljeno sobico.

Anonimni pravi ...

Kako lepo!!! Imenitno darilo iz srca. Sama sem že uporabila obe strani a vedno vsako zase - hvala za idejo, kako izkoristiti platno v celoti :-) Jesenski pozdravček, Majda

Tina pravi ...

Waw Hali...dve platni v enem...to je pa krasna ideja! Pa obe strani sta mi tako zelo všeč...najlepša hvala, ker si se nama pridružila pri izzivu :-).

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca