torek, 8. november 2016

Praznične voščilnice 3

 Pa je tukaj že trtji sklop. Tinini okraski, ki so bili kupljeni že lani, a je vrečka ostala neodprta do letos :-) Lahko pa pohvalim samo sebe, da letos nisem kupila niti enega samega lista novoletnega papirja :-) Ti so še lanska ( ali morda predlanska) zaloga

 
 

Sneg  med dežjem je danes že  napovedal svoj prihod. Bomo videli, če bo tudi december bel :-)

Voščilnico lepim v galerijo Najlepšega para meseca novembra. 

7 komentarjev:

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Kot da bi se zmenile, smo danes pa kar v večini objavile ...sneg gre!!!! Tudi sama sem na tem...prste stran od trgovin (žal se mi je včeraj malo zalomilo), ampak obljubim, da se mi do novega leta ne bo več....pobožne želje:-))
Fejst lepo se tvoj kupček veča in prav lepo bingljajo okraski....še malo, pa jih bo potrebno res obesit.

moi pravi ...

Res je, kot pravi Mojca, kupček se ti fino veča in super za porabljene zaloge. Papirja tudi sama letos nisem kupovala, sem pa zato druge svari :(

Vladuška pravi ...

Lepo si uporabila obeske in nastal je znova lušni kupček voščilnic.

Nataša pravi ...

Lep kupček je nastal :)

Cvetoči travnik pravi ...

Saj ne vem, kaj naj rečem na to, da si "šparala" od lanskega leta:). Sem zato, da vam poberem vse, kar ne uporabite takoj ko kupite - kakšna bo potem moja zaloga:))). Saj vem, da se ne strinjaš, si pa zato letos lepo pobesila vse okraske, tako da ti je odpuščeno:). Lep pozdrav, Andreja

oldpunca pravi ...

Tudi tretja serija je zelo lepa. Krasno si obesila okraske. Bravo za porabo starih zalog! :-))Tudi jaz papirja letos nisem kupovala, sem pa druge stvari. :-)))

Valentina B pravi ...

Pridno si se lotila prazničnega ustvarjanja. In vidim, da tvoji kupčki lepo rastejo. Krasna serija prazničnih okraskov je nastala. Pridna s porabljanjem starega papirja ;) Pri meni se večajo kupčki še neuporabljenih papirjev hahaa :D

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca