sobota, 19. november 2016

Praznične voščilnice 7


Saj ne morem verjeti, da smo že pri seriji številka sedem. Letos so moji možgani čisto že v  prazničnem času :-)

Pri tej seriji sem nebo "pobarvala" z distressi, poškropila z vodo, v katero sem zamešala malce pearl bleščic.


V živo se prav lesketa to nebo...
 

 

Morda bi pasala kakšna štampiljka božička s sanmi na modro nebo, sam je ni pri hiši :-)

4 komentarji:

Zvonka pravi ...

Zelo lepe so. Lp

Danica pravi ...

Kaj naj rečem, pridna kot mravljica.
Zelo lepo si jih naredila.

oldpunca pravi ...

Ti si že čisto praznična in vsaka serija, ki jo pokažeš, je čudovita. Pojma nimam, na kaj jaz letos čakam... :-))

Vladuška pravi ...

Neumorna si :) Krasno si izdelala to nebo in lepe voščilnice so.

16/2024

                                                  Pa sem spet malo pobrskala po papirjih in našla nekaj starinskega :-)                     ...