ponedeljek, 23. januar 2017

Otroški album

Tega vam še nisem pokazala. Malce "pospravljam" po mapah s fotografijami leta 2016...


Album ob rojstvu deklice...

















Album prijavljam na izziv CRAFT-alnice Nov začetek.























14 komentarjev:

Tina Z. pravi ...

kako je tole cart in domiselno, vsaka stran drugačna in krasna.

Majda pravi ...

Še sreča, da si napisala, da malce pospravljaš - glede na objavljene fotografije, ki so nastale čez vikend, bi ti s temle albumom hitro pripisala malce čarovniških sposobnosti:-)
Album je prekrasen! Nežen, romantičen, cart ... Me slišiš, kako vzdihujem od občudovanja?!
Hvala za sodelovanje pri izzivu CRAFT-alnice, Majda

vilinke pravi ...

Zelo lep in nežen album,zelo mi je všeč.
LP Vilinke

Anja Ž. pravi ...

Krasen album!

Helena pravi ...

Krasen je in lepo izdelan. Pa ravno prav dodatkov.

Vladuška pravi ...

Lep in pravi punčkasti kot se spodobi.

Trenutki kreativnosti pravi ...

Zelo lep in nežen album si naredila. Zelo mi je všeč.
Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

Damjana pravi ...

O, uau, tole je pa bilo dela. Prečudovit je.

oldpunca pravi ...

Vsak dan nam pokažeš kakšen cukerček, pa imaš še vedno kaj neobjavljenega. Ti si neverjetna! :-) Album je zelo lep in krasno izdelan. Čudovito si kombinirala papirčke.

Andreja pravi ...

WoW kako čudovit album si naredila :-)) Prav vsaka stran mi je všeč.
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

moi pravi ...

Krasen bogat album za prve spomine.

Goga pravi ...

Ooo, tole je pa projekt in pol. Tudi jaz zbiram pogum za kaj podobnega.
Krasen album, zelo mi je všeč.
Hvala, da si se nam priružila v Craft-alnici. Lp Lili

Tanja E. pravi ...

Kako lepo si tole naredila, lepo zastavila in izpeljala, hvala, ker deliš z nami v CRATF-alnici, lp, T.

Keti's Projects pravi ...

Pospravljaš, ja. Sigurno nam ne želiš zbujati slabe vesti z svojim obsegom ustvarjanja, pa raje napišeš, da je to še iz stare zaloge ;-)
Čudovit roza album je. Vsi so lepi, vsak po svoje ampak če je roza, me pa še toliko bolj pritegne.

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca