sreda, 11. januar 2017

Tris voščilnic za moške

 Sem jih združila pod eno objavo, saj jim je skupno to, da sem vsem izdelala ozadje s pomočjo distress inkov:-)

Tale je bila za gospoda, ki je praznoval 60 roj. dan in hkrati odšel tudi v penzijo :-)



Notranjost...


Tale je bila za petdesetletnika, ki ima rad naravo in gore :-)



In tale je za lovca...no ta nima osenčenega ozadja, ima pa smreke, ki so skupne vsem trem he he. Nakup smrečic (sizzix) se je izkazal kot zelo dobra. Zelo uporabna šablona, tudi čez celo leto, ne samo za novoletne :-)

 



In ker sem pri izdelavi uporabila izdelke Najlepšega para, prilepim v galerijo meseca decembra ( ptičke, hiška, smreka) 
in penzionistično prilepim še v CRAFT-alnico - Nov začetek

17 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Tematske ti gredo zelo dobro od rok. Lepe so.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Daj, hitro jo nalepi še v Craft-alnico...hočejo nov začetek in tvoja s tem penzionistom je pravšnja na to temo.

Hali pravi ...

Hvala Mojcaaa, zrihtam :-)

Zvonka pravi ...

Vse tri so krasne in tudi notranjost si lepo okrasila.

vilinke pravi ...

Moške voščilnice meni delajo večinoma probleme, ti pa jih kar treseš iz rokava...super.
LP Vilinke

oldpunca pravi ...

Ja, pa jih res treseš iz rokava. :-) Vse tri so zelo lepe.

Cvetoči travnik pravi ...

Tri moške na mah - to je pa zalogaj, ki si ga hudo dobro rešila. Je pa res, da so te reševale smreke:))) - to so pa dobri nakupi. Prav vse tematske, ki se jih lotiš tudi super narediš, vse čestitke. Lep pozdrav, Andreja

Tina pravi ...

Hali...kot bi pogeldala skozi okno v neko čudovito pravljično resničnost...krasne so!!!

Janja pravi ...

Krasno si senčila ozadja in jih lepo okrasila. Lp

Trenutki kreativnosti pravi ...

Krasne voščilnice si naredila. Res so tako pravljične.
Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

Danica pravi ...

Vse tri so čudovite...pri zadnji mi je posebaj všeč notranji del, zelo lepo si ga okrasila.

Maja pravi ...

Krasne tematske voščilnice.

Majda pravi ...

Ob pogledu skozi okno belo, vse belo ... Ob pogledu na tvoje voščilnice pa vidim, kaj se skriva pod vso to belino. Kot da si sedela v mojem ustvarjalnem kotičku in poustvarjala videno. Vse tri so tako zelo žive, da jih lahko opazovalec začuti z vsemi čutili, ne le z vidom. Ustvariti kaj takega je posebna sposobnost, ki jo ti, draga Hali imaš! Hvala za sodelovanje pri izzivu CRAFT-alnice. Majda

Goga pravi ...

Saj veš, da so mi tvoje tematske voščilnice čudovite, zato pa, če se jih že lotim rada prej pokukam tebi. Spet si izdelala 3 čudovitke in vesela sem, da ena ustrezajo tudi zahtevam v Craft-alnici. Lp Lili

Andreja pravi ...

iiijoj vse tri so čudovite in tematsko dovršeno izdelane :-)) Res jih je pravo veselje gledati kot bi zrl v resnični svet ...
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

SaraS pravi ...

Uau, kar tri! Ozadji na prvih dveh sta mi zelo všeč, pa tele smreke si vsekakor že "prinesla noter". Dobro opravljen nakup. ;)

Tanja E. pravi ...

Čudovito, krasnih barv in motiva, vse po vrsti, hvala, ker svoje lepotičke deliš z nami v CRATF-alnici, lp, T.

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca