sreda, 15. februar 2017

Zgibanka - album za prvi rojstni dan

Malce večji format, da bo naročnica lahko prilepila fotografije v velikosti 18x13 cm
Tresočka na prvi strani in simpatičen medo z balonom in številko 1.


In v notranjosti prostor za 12 fotografij...







Galerija meseca februarja Najlepšega para ( žirafa, številke, pravokotniki s šivi).



4 komentarji:

Vladuška pravi ...

Lepa in cart zloženka in tresočka hkrati.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Take ideje mi trenutno pridejo zelo prav, ker moram naredit fantovski album, do maja imam čas...ideje pa so hudimana vse pri tebi...daj še kakšno na plano..tale se mi zelo dopade.

Majda pravi ...

Hali še en cart album! Se strinjam z Mojco in se ti zahvaljujem za vse dobre ideje, vem, kam moram na obisk, ko potrebujem kaj izjemnega ;-)
Glede degustiranja - prepričana sem, da vama bo enkrat uspelo!!! Se že v naprej veselim, Majda

oldpunca pravi ...

Zelo lepo si izdelala tale album. :-)

16/2024

                                                  Pa sem spet malo pobrskala po papirjih in našla nekaj starinskega :-)                     ...