sobota, 11. marec 2017

Dve tamatski za moške


Zadnje čase dobivam naročila z zelo izdelano idejo kako naj bi izgledal končni izdelek, ponavadi so to tematske in da opravim malo "giljotinskega" dela, postavljam glavo na določeno telo.

No naj fotografije izdelkov govorijo same zase :-)









 



6 komentarjev:

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Tale Jože pri 80-ih je pa kerlc....:-)) Tapravi "lovec". Druga je pa sigurno tršica za volanom, ki komaj čaka, da pripelje otroke domov z izleta (dvodnevnega).Dobre živce ima, ker se še vedno smehlja. Strašna si s temi tematskimi, meni se niti malo ne sanja,če bi morala kakšne glave natikat, kako in kam bi jih....to bi bilo zanimivo videti.

Cvetoči travnik pravi ...

Ha, ha, tvoje tematske so dobre in me nasmejijo, kar dodobra jih obdelaš. Kot so včasih super, tako ti tudi nakravžljajo možgančke (vsaj meni:). Pa koliko otrok si spravila na kup in jih izrezala (odlično). Lep pozdrav, Andreja

vesna pravi ...

lepi obe

Biljana pravi ...

Oh, kako sta dobri, všeč mi je ta 3D efekt.

Vladuška pravi ...

To pa je bilo kar nekaj dela in rezljanja, ampak dobro je izpadlo.

Renata pravi ...

Tematske ti ležijo, sem že večkrat napisala. Obe sta čudoviti.

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca